Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@04:07:38 GMT

امنیت امروز ما مرهون شهدای مدافع حرم است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۸۶۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، قدرت اله کریمیان معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در یادواره شهدای مدافع حرم که در شرکت پالایش گاز ایلام برگزار شد،گفت:دشمن، با تمام توان خود در طول ۴۰ سال گذشته همه تلاش خود را در راستای تضعیف و براندازی نظام به کار گرفته ولی با توجه به ساختار الهی نظام و در راس آن مقام معظم رهبری و عدم اعتماد به دشمن هر روز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه پیش رفته و به زودی انشالله چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود:شهدای حرم با بصیرتی که از رهبری گرفتند و با جریان شناسی و دشمن شناسی بدون اینکه تبلیغی باشد و کاروانی راه بیفتد، داوطلبانه در جبهه‌های مقاومت اسلامی حضور پیدا کردند.
کریمیان ادامه داد:شهدای ما برای کشورهایی که مسلمان نیستند و دفاع مقدس را نداشتند، الگو هستند و برای ما مهم است آنها برای بازماندگان جنگ خود چه می‌کنند و ما برای شهدا و خانواده آنها چه می کنیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد:حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت برای حفظ امنیت و آرامش امروز و جلوگیری از غافلگیر شدن در مقابل دشمن است. هنر مدافعان حرم این است که جنگ را از محیط امنیتی کشور ما به داخل محیط امنیتی دشمن برده‌اند بنابراین امنیت امروز ما مرهون شهدای مدافع حرم است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم اقامه عزای امام جعفرصادق (ع) در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی (ره) مشهد گفت: حوزه باید عالم به زمان خود و فرهنگ‌های رایج روزگارش باشد و از سیاست و سیاست مداران زمان با خبر و دنیای خودش را بشناسد و از آنچه که در غرب، مراکز نظامی، اماکن صنعتی و نظام بانکداری اطلاع جامع داشته باشد.

آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی افزود: حوزه علمیه علاوه بر عالم بودن و نگهبانی از ارزش‌های دینی، و صیانت از عزت، شرف و استقلال ملت باید اهل عمل باشد، چرا که اگر از پیشرفته‌ترین فنون و مهارت‌ها در عرصه‌های مختلف دانش برخوردار باشد، اما اهل عمل نباشد در انجام رسالتش موفق نخواهد شد.

وی گفت: حوزه با مردم و در میان مردم باشد، چرا که اگر حوزه به عنوان علامه دهر روزگار خود شناخته شود، اما از مردم بریده و جدا باشد، دیگر نمی‌تواند نگهبان ایمان، عقیده، فرهنگ، اخلاق، ادب و حجاب و عفاف ملت باقی بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم پشتوانه حوزه‌های علمیه هستند، یکی از دلایل پایداری روحانیت را، حمایت ملت خواند و افزود: حوزه‌های علمیه با همه زهد، تقوا و دیانت بدون حمایت مردم اعتبار ندارند.

آیت الله حسینی خراسانی در ادامه  با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: نظام جمهوری اسلامی به فرماندهی فرمانده کل قوا و فقیهی از مکتب امام صادق (ع) توانست مراکز حساس اسرائیل را هدف قرار دهد و گنبد آهنین این رژیم منحوس را در هم کوبد.

 

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم