Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از فرماندهان و معاونان نیروی هوا و فضای سپاه، از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید و طی جلسه ای با مدیر عامل موزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایسنا،در ابتدای این بازدید دکتر جعفری مدرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن معرفی موزه به این نکته اشاره کرد این موزه که مدرنترین موزه غرب آسیا است، در ابتدا به عنوان موزه دفاع مقدس شکل گرفت اما در اسفند 1395 با موافقت مقام معظم رهبری(مدضله العالی) عنوان و حوزه ماموریتی مجموعه به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم اکنون مشغول ایجاد پنج بخش موزه جدید هستیم و امیدواریم بتوانیم دستاوردهای عظیم و گسترده انقلاب اسلامی را با بهره‌گیری از شیوه‌ای جذاب و هنری به مخاطبان داخلی و خارجی به ویژه نسل جوان معرفی کنیم. خصوصا امروز، یکی از حوزه‌های موفقیت و عزت ملت ایران، تلاش‌های ارزشمند و رو به رشد و مقتدرانه هوا و فضا است که با همت، مدیریت و تلاش شهید عزیز سردار تهرانی مقدم شکل گرفت و امروز یکی از حوزه‌های راهبردی و بخش مهمی از قدرت بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران است. لذا ارائه توانمندی‌ها، توفیقات و ظرفیت‌های راهبردی هوا و فضا به نسل جوان از جمله وظایف موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

سردار موسوی جانشین فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی نیز در این دیدار با اعلام اینکه در این مجموعه کارهای بزرگی صورت گرفته و حضور و بازدید از آن باعث می‌شود دوستان عظمت و بزرگی کاری که در چند سال گذشه صورت گرفته را ببینند، گفت:در مقاطع گذشته هروقت دوستان احساس نیاز و کمک کرده‌اند سعی کرده‌ایم وارد عمل بشویم. اما تعریف روشنی برای کمک وجود نداشت و حد انتظار موزه معطوف به سخت‌افزارهایی بود که در بیرون موزه وجود دارند نه مفاهیم داخل تالارها، به همین دلیل درباره نقش هوا و فضا در دوران دفاع مقدس تعریف دقیقی در موزه وجود نداشت.همکاران ما در مجموعه هوا فضا بنابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدضله العالی) در پی این هستند که در حوزه مرتبط با هوا و فضا این موزه را آنگونه که شایسته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، توسعه دهند.

در ادامه، گلچین مدیر برنامه ریزی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: ما در پی آن هستیم که تعاملات خود را با دیگر مجموعه‌ها افزایش دهیم به طور مثال طی تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش در تابستان، تحت عنوان طعم جبهه داشتیم، مجموعه موزه میزبان 11000 هزار دانش‌آموز از تهران و شهرستانهای استان تهران بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود