Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظر داوری دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و دورنای ارومیه از رفتار مربیان تیم ملی والیبال نوجوانان انتقاد کرد. ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمود کشفی، ناظر داوری دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و دورنای ارومیه که در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال و به میزبانی شهرداری برگزار شد، در رابطه با اعتراض سرمربی تیم مهمان نسبت به قضاوت این بازی اظهار داشت: به هیچ‌وجه، هیچ تیم و مربی نمی‌تواند در سطح دنیا این‌چنین اعتراض بکند چرا که داور در والیبال به صورت لحظه‌ای و آنی تصمیم‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همان‌طور که ممکن است بهترین بازیکنان نیز در طول 5 ست 4-5 اشتباه داشته باشند، آیا باید این بازیکن را جریمه کرد؟ داور هم همین‌طور است و ممکن است در طول بازی اشتباهاتی داشته باشد اما اگر این اشتباهات به صورت عمد نباشد، قابل‌قبول است.

تیم والیبال شهرداری تبریز دورنای ارومیه را با شکست بدرقه کرد

کشفی ادامه داد: اگر داور بازی صحنه برخورد توپ با زمین را نبیند، از کمکِ داور خط استفاده می‌کند. در بازی‌های مختلف تیم‌های مهمان نسبت به داوران خط تیم میزبان معترض بوده‌اند که به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا در آینده‌ای نزدیک برای همه بازی‌ها از سیستم ویدئو چک استفاده شود.

ناظر داوری دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و دورنای ارومیه خاطرنشان کرد: در این دیدار مشکل خاص داوری نداشت و یکی دو صحنه در مورد اوت و یا دفاع نوک بود که این‌ها با ویدئو چک حل می‌شود اما مربیان تیم ملی ما برخی مسائل را رعایت کنند.

گزارش تصویری دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و دورنای ارومیهسرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز: ترس از باخت اجازه ارائه بازی خوب مقابل دورنا را ندادسرمربی دورنای ارومیه: برزیل هم نمی‌توانست مقابل شهرداری پیروز شود

کشفی در پایان گفت: در درجه اول برگزاری این مسابقات برای سلامت جوانان است تا آنها به جای کارهای خلاف، به سالن بیایند و جذب والیبال شوند. تمام هزینه‌ها نیز برای رسیدن به این هدف انجام می‌شود. شرمنده هستم که مربیان تیم ملی‌مان باید این کارهای زشت را انجام دهند.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در محور ارومیه _ تبریز یک دستگاه خودروی سواری ساندرو از جاده منحرف و واژگون  شد.

وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهید کلانتری ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت:این حادثه ۲ مصدوم  داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند