Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان - ايرنا - بخشدار شهميرزاد از توابع شهرستان مهدي شهر گفت: 17 روستاي شهميرزاد با جمعيت پنج هزار و 300 نفر از نعمت گاز برخوردار نيستند.

مسعود احمدي روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: اکنون از مجموع 19 روستاي شهميرزاد 17 روستا از نعمت گاز برخوردار نيستند.
وي خاطر نشان کرد: يکي از راهکارهاي جذب جمعيت رفع مشکلات زيرساختي در منطقه هاي روستايي شهميرزاد است که مسئولان امر بايد با اتخاذ تدابير راهبردي براي رفع اين چالش ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار شهميرزاد ادامه داد: در زمان حاضر روستاهاي فولاد محله، چاشم، هيکو،ملاده و ده صوفيان روستاهاي هدف گردشگري شهميرزاد به شمار مي روند که راه اندازي اقامتگاه هاي بوم گردي در اين مناطق مي تواند به رونق اقتصادي در منطقه هاي ييلاقي اين بخش منجر شود.
احمدي اضافه کرد: پرداخت تسهيلات با سود 6 درصد براي ساخت اقامتگاه هاي بوم گردي از اقدام هاي مثبت براي رفع معضل مهاجرت در روستاهاي شهميرزاد است.
وي تصريح کرد: در زمان حاضر راه هاي ارتباطي چهار روستاي شهميرزاد آسفالت نيست و اهالي اين روستاها براي عزيمت به نقاط شهري در فصل زمستان با مشکلات زيادي مواجه هستند.
بخشدار شهميرزاد گفت: براي توسعه اقتصادي و جلوگيري از بحران مهاجرت از روستاها به مناطق شهري شهميرزاد رفع مشکلات زيرساختي اجتناب ناپذير است.
شهميرزاد از توابع شهرستان مهديهشر در 30 کيلومتري شمال سمنان واقع شده است و بيش از 16 هزار و 500 نفر جمعيت دارد.
شهميرزاد از سال 1386 شهر نمونه گردشگري کشور معرفي شد و در ارتفاع بيش از هزار و 900 متري از سطح دريا قرار دارد و به دليل ييلاقي بودن و قرارداشتن در مسير استان هاي سمنان و مازندران، پذيراي گردشگران زيادي در فصول مختلف سال است، وجود خانه ‌باغ ها در نقاط مختلف اين شهر باعث جذابيت اين شهر براي حضور گردشگران شده است.
7339/7408
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجویان و اساتید در این تجمع ها، یکصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و همچنین رفتار خشونت آمیز ماموران امنیتی آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاه آمریکا را محکوم کردند.

در خیزش اخیر دانشجویان آمریکا و اروپا، نکته مهم این است که دانشجویان و اساتید معترض از یک طیف و نژاد نیستند، حتی از یک دین و مذهب هم نیستند، مسلمان، مسیحی و حتی یهودی در برابر جنایات اسرائیل به میدان آمدند و در مقابل نظام حاکم آمریکا بر خلاف ادعای آزادی بیان و ادعای حمایت از حقوق بشر، اقدامات تنبیهی و تهدیدات جدی نسبت به دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان انجام داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد