Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکزخراسان رضوی،رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان خراسان رضوی گفت : مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان به این سازمان ابلاغ شده است.

رضا جمشیدی افزود : این اعتبار بابت مطالبات پاداش خدمت 336 نفر از بازنشستگان سال 1396 و قبل از آن دستگاه های اجرایی مشمول نظام اعتبارات هزینه ای استانی پرداخت میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : مطالبات مانده مرخصی این بازنشستگان نیز باید از محل اعتبارات دستگاه های اجرایی مربوطه تامین گردد.

جمشیدی افزود : دستگاه ها اجرایی استان موظفند مشخصات بازنشستگان شامل کد ملی و شماره حساب بانکی افرادی که مشمول دریافت پاداش خدمت موضوع این اعتبار هستند را با امضاء ذیحساب برای واریز به شماره حساب آنها به خزانه معین استان اعلام ودرخواست وجه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازنشستگان خراسان رضوی اعتبار پاداش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در این مراسم گفت: کانون بازنشستگان ثبت اسناد این استان نخستین کانون در نوع خود در سطح کشور است که به همت اعضای هیات مؤسس و تلاش آنها در مشهد تاسیس شده است.

سید مرتضی مولوی پور افزود: امروز با تلاش‌های رییس سازمان ثبت اسناد کشور شاهد حمایت‌های وی از ‌کارکنان شاغل و بازنشستگان بوده و ما نیز درصدد هستیم تا در سطح استان از تجارب و علم و دانش این عزیزان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: به منظور حمایت و کمک به بازنشستگان ثبت اسناد خراسان رضوی آماده هستیم تا محلی در اداره کل اختصاص دهیم تا ضمن استفاده از مشاوره، علم و دانش و تجربیات عزیزان، محلی برای پیگیری امور بازنشستگان باشد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با ذکر این نکته که توجه به امور رفاهی، اجتماعی، درمانی و بهداشتی و امور فرهنگی از جمله برنامه‌ها و اهداف این کانون است، افزود: مشهد به برکت امام هشتم(ع) همواره شهر اولین‌ها بوده و خرسندیم که اولین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در این شهر افتتاح شده است.

در این مراسم «سیدعلی تقوی، محمد صدیقی‌غفاری و کاظم محمدی‌پناه» که در سال‌های گذشته از مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی بودند و در حال‌ حاضر اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان ثبت اسناد استان هستند به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و افتتاح رسمی این کانون پرداختند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی کانون به مولوی‌پور و همچنین از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به تعدادی از دست‌اندرکاران تأسیس کانون بازنشستگان این اداره اهدا شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود