Web Analytics Made Easy - Statcounter


فرارو- طارق رمضان، روشنفکر اسلام‌شناس که حدود یک ماه پیش به رابطه جنسی با دو زن شاکی اعتراف کرده بود، اکنون در سوئیس با شکایت چند زن مواجه شده است که او را به آزار جنسی در مدرسه متهم می‌کنند.
به گزارش فرارو، تقریبا یک سال پیش، دو زن با نام‌های هنده عیاری و کریستیل، رمضان را متهم کردند که به آن‌ها در هتل تجاوز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد دانشگاه آکسفورد در ابتدا این اتهام را رد کرد، اما یک ماه پیش اتهام را پذیرفت و ادعا کرد رابطه جنسی او با این دو زن «مرضی‌الطرفین» بوده است.
شکایت این دو زن، رمضان را به زندان افکند. حال کمتر از دو هفته از آزادی موقت و مشروط او نمی‌گذرد که بار دیگر با اتهام‌آزار جنسی رساندن به دخترانی در سوئیس مواجه شده است. رمضان بین سال‌های ۱۹۸۴ و ۲۰۰۴ در یک دبیرستانی در سوئیس معلم زبان فرانسوی بوده است. رادیو «لاک» سوئیس، گفته شورای دولت سوئیس گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد رمضان، نوه بنیانگذار جنبش اخوان الملسمین، در حین تدریس در دبیرستانی در سوئیس به برخی دانش‌آموزان دختر، که سن آن‌ها بین ۱۵ و ۱۸ سال است، آزار جنسی رسانده است.
به گفته رادیوی سوئیسی، محققان پرونده رمضان، که سابقا قاضی بودند، به گزارشات ۵۰ نفر، از جمله چهار زنی که رمضان به آن‌ها درس داده بود، گوش داده‌اند. رمضان، ۵۶ ساله، تلاش کرد یکی از چهار دانش آموز دختر، که در آن زمان ۱۴ سال سن داشت، را فریب دهد، اما نتیجه‌ای نگرفت. با این حال، ظاهرا توانسته با سه دانش آموز دختر دیگر رابطه جنسی برقرار کند که در آن زمان ۱۵ تا ۱۸ سال سن داشتند.  
رسانه‌های سوئیسی قبلا در نوامبر ۲۰۱۷ هم گزارش‌هایی درباره آزار جنسی دانش‌آموزان توسط رمضان منتشر کرده بودند. یکی از دانش آموزان دختر برای روزنامه «لاتریبیون دو ژنو» تاکید کرده که رمضان سه بار در خودرویش به او آزار جنسی رسانده است. اما این دختر گفته این روابط «مرضی‌الطرفین» بوده است.
برخی ناظران معتقدند که جزئیاتی که در گزارش سوئیس آمده ممکن است بر روند رسیدگی به پرونده رمضان در فرانسه تاثیر بگذارد. رمضان رسما در فرانسه با اتهام تجاوز به دو زن مواجه است. او اخیرا گفته با این دو زن رابطه مرضی‌الطرفین برقرار و اتهام تجاوز را رد کرده است.
تقریبا دو هفته پیش قضات فرانسوی تصمیم گرفتند رمضان را پس از ۹ ماه بازداشت، به خاطر اتهام تجاوز به این دو زن، به طور مشروط و پس از سپردن یک وثیقه ۳۰۰ هزار یورویی (۳۴۰ هزار دلار) آزاد کنند. آن‌ها گذرنامه رمضان را هم از او گرفتند و او را از خاک فرانسه ممنوع‌الخروج کردند.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: طارق رمضان آزار جنسی دختران دبیرستانی اتهام تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!