Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی در زنجان، تصریح کرد: مسلمانان جهان و به‌ویژه زائرین ایرانی ثابت کردند که خون شهدای کربلا تنها خونِ حقیقتِ همیشه تاریخ است و حرکت مذبوهانه دشمنان، خللی در حرکت عظیم مسلمانان ایجاد نمی‌کند.
وی با اشاره به این که آمریکا و ایادی آن‌ با میلیاردها دلار هزینه از تمام بضاعت خود در منطقه استفاده کردند تا توسط مسلمانان قلابی و ساختگی خود مانند داعش، منطقه را به آشوب بکشند، اظهار کرد: تمام تلاش‌ها بر این بود که مسلمانان و به‌ویژه مردم ایران را ناامید کرده و با تبلیغات منفی خود، کشور ایران را جامعه ناآرامی نشان دهند اما خوشبختانه در ایران، عراق، سوریه و سایر کشورهای منطقه با شکست مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی ادامه داد: ایران کشوری قدرتمند و دارای اقتدار است که اعتنایی به جو روانی ایجاد شده ندارد.
استاندار زنجان با اشاره به اخذ ویزای زائرین زنجانی از پایتخت، گفت: وقتی 27 هزار نفر از استان زنجان به این همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند شایسته است کنسولگری موقت عراق در زنجان دایر شود تا زائرین با سهولت نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند که در این زمینه تلاش می‌شود.
وی با تاکید بر ارزیابی و آسیب‌شناسی اقدامات و عملکرد ستاد اربعین استان، خاطرنشان کرد: برای اعزام 70 هزار زائر به حج تمتع، نیاز به برگزاری جلسات متعدد، اقدامات و هماهنگی‌های مختلف است. لذا طبیعی است در پیاده‌روی اربعین حسینی که بیش از 2 میلیون زائر، قصد شرکت در آن را دارند با مشکلاتی مواجه شوند.
حقیقی، افزود: البته با عنایت خداوند و سیدالشهدا(ع) این زائرین با کم‌ترین مشکلات به پیاده‌روی، اعزام می‌شوند اما باید آسیب‌شناسی شود تا زائرین از لحاظ کمّی و کیفی، حضور بهتری داشته و بتوان سرویس‌ها و خدمات شایسته‌تری به آن‌ها ارائه داد.
این مقام مسئول با اشاره به این که مشکلات و مسائل زائرین اربعین حسینی نسبت به گذشته، کم‌تر شده است، ادامه داد: یکی از مشکلات زائرین به هنگام بازگشت به داخل کشور است به‌گونه‌ای که در حین مراسم در کشور عراق، موکب‌های بسیاری جهت پذیرایی از زائرین وجود دارد اما پس از اربعین و در داخل مرز ایران، موکب‌های پذیرایی هنگام برگشت زائرین، محدود است که باید برای داخل کشور نیز برنامه‌ریزی شود.
وی با بیان این که تمام خادمین اربعین حسینی به دلیل عشق، ارادت و احترام به سیدالشهدا(ع) و اهل بیت(ع) در برگزاری این مراسم، زحمت زیادی کشیده اند، گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا محوریت و مدیریت پیاده‌روی اربعین حسینی با مردم باشد و مدیران اداری فقط پشتیبانی کنند.
حقیقی با تقدیر از زحمات اعضای شورای تامین استان نیز، گفت: مسئولین امنیتی، علاوه بر تلاش برای تامین امنیت در عراق، امنیت داخل کشور را نیز تامین کردند تا مشکلی در برگزاری مراسم اربعین حسینی در مساجد، محلات، روستاها و شهرها پیش نیاید که جای تقدیر دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنسولگری عراق استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای شهرستان زرندیه

همزمان با هفته فرهنگی، یادواره شهدای شهرستان زرندیه نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم سردار مجید موسوی کارشناس مسائل سیاسی فرهنگ شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

سردار موسوی با اشاره به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست‌ها در نبرد طوفان الاقصی افزود: با وجود کمک ۴۰ کشور به رژیم غاصب و ایفای نقش جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبارجهانی فروریخت.

او حمله به کنسولگری ایران در سوریه را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد. در اجرای این عملیات از یک اصل مهم به نام غافلگیری استفاده نشد و با اطلاع قبلی این عملیات صورت گرفت. این عملیات معادلات جدیدی را در منطقه ایجاد و با گذشتن موشک‌ها و پهباد‌ها از لایه‌های متعدد پدافندی ثابت کرد که دشمنان اشراف صحیحی از توان رزم نیرو‌های مسلح ایران ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی