Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکیدبر اینکه "هزینه ایستادگی و مقاومت به مراتب کمتر از سازش و تسلیم است" گفت: در ایران بارها این را تجربه کردیم، در جنگ جهانی اول علی‌رغم اعلام بی‌طرفی ایران، بیش از ۶ میلیون از هموطنانمان تلف شدند. ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن کاملی‌فر در نخستین سالگرد شهادت جهادگر بسیجی فرهاد نعمتی که در مسجد منای تبریز برگزار شد، با اشاره به عزت، استقلال و آزادی جمهوری اسلامی اظهار داشت: این اندازه قدرت و نفوذ و بازدارندگی حداقل در 200 سال تاریخ معاصر بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به برکت ایثار و فداکاری رزمندگان، خون شهدا و ایستادگی و صبر خانواده شهدا این انقلاب پیروز شد و تداوم یافت، گفت: اگر 40 سال این نظام اسلامی در برابر توطئه‌های متعدد سرافرازانه ایستاده و دشمنان را مجبور به اعتراف به شکست کرده، در سایه ولایت و خون شهداست.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در ادامه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا در حال افول است تاکید کرد: نشانه‌های افول استکبار و آمریکا در سوریه، عراق، یمن، لبنان، پاکستان و افغانستان به خوبی ملموس است.

وی با بیان اینکه آمریکا 7 سال جنگ جهانی علیه سوریه به عنوان پل مقاومت راه انداخت ولی موفق نشد، ابراز داشت: در سایه صدور تفکر و روحیه بسیجی، این کشورها در برابر دشمنان مقاومت کردند و پیروز شدند.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر، بسیج مردمی در سوریه و عراق و لبنان را نشات گرفته از بسیج ایران دانست و گفت: اکنون شاهدیم که آرزوی امام برای تشکیل بسیج جهانی در حال تحقق است.

وی با اشاره به اینکه فلسطین هم نشانه افول آمریکاست گفت: اسرائیل اخیرا دو روز در برابر گروه کوچک حماس شکست را پذیرفت. از جنگ 33 روزه به 2 روزه رسید و کابینه نتانیاهو را تا مرز سقوط برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی یمن را هم نشانه افول آمریکا دانست و افزود: یمنی‌ها مردمان ستم دیده‌ای هستند که 3 سال است ایستاده‌اند و حتی کسی گمان نمی‌کرد در برابر این حجم از حملات ایستادگی کرده و به سلاح‌های راهبردی و موشکی دست یابد.

وی با تاکیدبر اینکه "هزینه ایستادگی و مقاومت به مراتب کمتر از سازش و تسلیم است" گفت: در ایران بارها این را تجربه کردیم، در جنگ جهانی اول علی‌رغم اعلام بی‌طرفی ایران، بیش از 6 میلیون از هموطنانمان تلف شدند. در جنگ جهانی دوم هم علی‌رغم تسلیم، کشورمان مورد تهاجم قرار گرفت در حالی که از افتخارات شاه تشکیل ارتش قوی، مدرن و قدرتمند بود ولی حتی یک روز هم نتوانست مقاومت کند!

حجت‌الاسلام والمسلمین کاملی‌فر با اشاره به اینکه 40 سال مقاومت با بیش از 200 هزار شهید دستاوردهای زیادی برای ایران اسلامی داشت، گفت: ایران از ناتوانی در تولید سیم خاردار به موشک قاره پیمای نقطه زن دست یافت که این دستاورد مقاومت است.

وی ادامه داد: مساحت کشور ما 30 درصد مساحت ایرانِ 200 سال پیش است که فقط در دوران ولایت فقیه تمامیت ارضی کشور خدشه دار نشد که یک افتخار و عزت بزرگی است.

انتهای پیام /ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • حماس: مقاومت تسلیم فشارها در مذاکرات نمی‌شود
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین