Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:02:54 GMT

جوابیه «سیف خودرو» به خبر تابناک

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۸۱۹۸

جوابیه «سیف خودرو» به خبر تابناک

با توجه به اینکه در چند ماه اخیر موضوع پیش فروش خودروهای خارجی توسط شرکت های خودرویی با مشکلاتی مواجه شد و بسیاری از مردمی که اقدام به خرید این خودروها نموده بودند، هم اکنون درگیر فرآیند دادگاه برای دریافت حق خود از این شرکت ها می باشند، سایت تابناک اقتصادی در مورخه 8 آذر ماه 1397 مطلبی را تحت عنوان آیا ملاقات با لوکس‌ترین شاسی بلند‌های اقتصادی، داستان عظیم خودرو را تکرار خواهد کرد؟ منتشر کرد و در این مطلب سعی نمود تا به نوعی به مخاطبان در این زمینه آگاهی ها و هشدارهای لازم را ارائه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک اقتصادی؛ با توجه به اینکه در این خبر نامی از شرکت خودرویی "سیف خودرو" آورده نشده بود اما این شرکت مدعی شد که با توجه به اینکه از بخشی از جملات تبلیغات شرکت مذکور در تیتر این خبر استفاده شده است به خواننده، این موضوع القا شده است که مقصود شرکت سیف خودرو می باشد.

سیف خودرو به همراه متن جوابیه خود که در زیر ملاحظه می فرمایید، مدارک و مجوزهای اخذ شده در زمینه پیش فروش خودرو از وزارت صنعت را ارائه نمود. همچنین سیف خودرو در جوابیه خود اعلام نمود که احتمالاً این اشتباه به دلیل نقص اطلاعات خبرنگار سایت بوده است که باید در این زمینه گفت که تنها منبع قابل استناد در زمینه اینکه آیا این شرکت مجوزهای لازم را جهت پیش فروش داشته است یا خیر؟ سایت این شرکت بوده است که بررسی ها نشان داد هیچ گونه مجوزی در سایت این شرکت خودرویی قرار داده نشده بود.

البته سیف خودرو اعلام نمود که مجوزهای خود را طی نشست خبری در چند روز گذشته به خبرنگاران ارائه نموده است که بررسی ها نشان داد در این زمینه حق با شرکت سیف خودرو بوده است اما بهتر بود آن شرکت خودرویی جهت آگاهی هر چه بیشتر مراجعه کنندگان به سایت خود حداقل لینک این نشست خبری را در بخش اخبار و مقالات سایت بارگذاری می نمود.

در انتها نیز ذکر این مطلب ضروری به نظر می رسد که سایت تابناک در گذشته در مورد شرکت های خودرویی چون عظیم خودرو هشدارهای لازم را داده بود و این شرکت خودرویی نیز جوابیه ای را برای سایت تابناک ارسال نموده بود.

به هر صورت در شرایط فعلی مردم مصداق بارز این ضرب المثل شده اند که مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید هم می ترسد و امید است که مسئولین و مردم در این زمینه هوشیاری کافی را داشته باشند تا در آینده شاهد بروز اتفاقات مشابه ای چون عظیم خودرو نباشیم. سایت تابناک امیدوار است که شرکت سیف خودرو در این آشفته بازار خودرو، مثال نقضی باشد برای تمام شرکت های خودرویی که تاکنون نتوانسته اند به تعهدات خود در زمینه پیش فروش خودرو عمل کنند.

متن جوابیه سیف خودرو:

بسمه تعالی

پایگاه محترم خبری تابناک

پیرو مطلب منتشره با عنوان ( آیا ملاقات با لوکس ترین شاسی بلندهای اقتصادی و.....) در آن سایت محترم که احتمالاً بر اساس نقص اطلاعات خبرنگار محترم در خصوص مجوزهای صادره توسط مراجع ذیربط و همچنین راه اندازی کامل خط تولید مدرن محصولات BISU T5 و  BISU T3 پس از بیش از دو سال تلاش شبانه روزی برترین متخصصین خودرو در کشور تنظیم گردیده و به ناحق موجب ایجاد سوئ تفاهم در ذهن مخاطبین گشته است به پیوست تصویر مجوز صادره از وزارت صنعت ، معدن و تجارت بابت پیش فروش 1431 دستگاه از انواع خودروی BISU  و همچنین آخرین تصاویر خط تولیدBISU  در کارخانه گروه خودروسازی مرتب واقع در کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج جهت استحضار و انتشار متعاقب خبر تنظیم شده تقدیم حضور می گردد.

پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی و عملکرد حرفه ای آن مجموعه محترم کمال تشکر و امتنان را دارم .

 

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به امحای روزانه ۱۷ تن پسماند بیمارستانی گفت: هزینه امحا و دفن هر کیلوگرم از پسماندهای پزشکی، معادل ۵۰ هزار تومان است.

حمید گله‌داری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پسماندهای پزشکی شهر اصفهان و هفت شهر اطراف، از سال‌های قبل پس از بی خطرسازی در بیمارستان‌ها به سایت سجزی منتقل و در آنجا دفن می‌شد، خرداد سال گذشته قراردادی میان دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان و شرکت رهپویان صالح منعقد شد که یکی از فعالیت‌های این شرکت، امحای پسماندهای ویژه به خصوص پسمانده‌های بیمارستانی است.

وی افزود: با عقد این قرارداد، تمام پسماندهای پزشکی بیمارستان‌ها که حدود ۱۲ تن بود، از مرداد سال گذشته پس از بی خطرسازی به شرکت رهپویان منتقل و امحا می‌شد؛ با توجه به ظرفیت نداشتن شرکت رهپویان، حدود پنج تن از پسماندهای مربوط به مطب‌های خصوصی و مراکز درمان سرپایی، قرار بود تا پایان سال ۱۴۰۲ به سایت سجزی منتقل و طبق دستورالعمل‌های موجود، دفن شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: مقرر شده بود سایت دوم پسماندسوز پزشکی راه‌اندازی شود که در این خصوص اقداماتی انجام شد تا سایر پسماندهای پزشکی به سایت دوم منتقل شود؛ در این خصوص اقداماتی صورت گرفته و مقرر شده است که شهرداری با مشارکت بخش خصوصی نسبت به راه‌اندازی این سایت اقدام کند و تا پایان سال جاری از این سایت بهره‌برداری شود.

گله‌داری با بیان اینکه تفاهم‌نامه جدیدی نیز با شرکت رهپویان منعقد شد تا پنج تن زباله منتقل شده به سایت سجزی نیز به این شرکت منتقل شود، ادامه داد: با انعقاد تفاهم‌نامه جدید، از یکم اردیبهشت‌ماه، روزانه حدود ۱۷ تن پسماند پزشکی به شرکت رهپویان تحویل و امحا می‌شود.

وی گفت: پسماندهای پزشکی در سطح کشور پس از بی خطرسازی به محل‌های مشخص شده دفن زباله منتقل و دفن می‌شود و اقدامی که در استان اصفهان برای امحای این پسماندها انجام می‌شود، در هیچ جای کشور دیده نمی‌شود و این اقدام برابر با بالاترین استانداردهای جهانی ارزیابی می‌شود و به همین دلیل در طرح جدید وزارت بهداشت، استان اصفهان یکی از استان‌های پایلوت به شمار می‌رود که قرار است در خصوص امحای پسماندهای پزشکی اقدامی ویژه انجام دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: استان اصفهان با توجه به ظرفیت خود، به صورت پسماندسوز پزشکی در این طرح فعالیت خواهد داشت و جلسات این طرح پیش از سال جدید آغاز شده است؛ در واقع پسماندهای بیمارستانی به صورت هوشمند و ایمن از بیمارستان‌ها جمع‌آوری و با خودروهای ایمن به سایت پسماندسوز پزشکی منتقل خواهد شد.

گله‌داری با بیان اینکه در صورتی که سایت پسماندسوز دوم راه‌اندازی شود، می‌توان تدابیری در نظر گرفت که پسماندهای پزشکی از سراسر استان برای امحا به سایت‌های زباله‌سوز منتقل شود، افزود: در حال حاضر پسماندهای بیمارستانی اصفهان و هفت شهر دیگر شامل لنجان، فلاورجان، مبارکه، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر و برخوار به سایت زباله‌سوز منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پسماندهای بیمارستانی سایر شهرهای استان پس از بی خطرسازی به محل دفن زباله‌های پزشکی مشخص شده منتقل و دفن می‌شود، تصریح کرد: از دفن روزانه ۱۵ تا ۱۷ تن پسماند در سجزی به موقعیتی رسیده‌ایم که امروز حتی یک کیلوگرم پسماند در سایت سجزی دفن نمی‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: پسماندهای بیمارستانی، پسماندهای عفونی به شمار می‌رود که می‌تواند منجر به انتقال بیماری به ویژه ایدز و هپاتیت شود و گاهی نیز ممکن است به اشتباه این پسماند مورد بازیافت قرار گیرد، از همین رو جداسازی پسماندهای پزشکی از سایر پسماندها حائز اهمیت است.

گله‌داری با بیان اینکه در بیمارستان‌ها اتوکلاو پسماندها به صورت مرتب در حال انجام است و پسماندها بی خطرسازی شده از بیمارستان خارج می‌شوند، گفت: شرکت رهپویان، شرکتی انحصاری در کشور است و پسماندهای ویژه سایر استان‌ها نیز به این شرکت منتقل می‌شود و این پسماندها منوط به پسماندهای پزشکی نیست، همچنین لازم است بدانیم هزینه امحا و دفن هر کیلوگرم از پسماندهای پزشکی، معادل ۵۰ هزار تومان است.

کد خبر 746777

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم