Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-06@13:10:05 GMT

نگرانی شدید از وضعیت مدارس تخریبی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۹۹۹۷

نگرانی شدید از وضعیت مدارس تخریبی در هرمزگان

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: فرهنگیان هرمزگان با مشکلات زیادی روبرو هستند که نیازمند تفکر و چاره اندیشی دارد. فرهنگیان باید از شغل معلمی لذت ببرند نه اینکه به فکر معیشت خود باشند. نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: وضعیت مدارس تخریبی در هرمزگان بسیار نگران کننده و بحرانی است.

به گزارش جنوب نیوز، حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اهمیت ساخت مدارس ایمن در هرمزگان بیان داشت: مدارس تخریبی در استان وضعیت بسیار بغرنج و نگران کننده ای دارد و اگر چاره اندیشی نشود شاهد بروز حوادث جبران ناپذیری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در شرق هرمزگان مدارسی وجود دارد که هر لحظه امکان تخریب و کشته شدن کودکان و نوجوان را دارد. باید قبل از حادثه به فکر پیشگری بود.

حجت الاسلام ذوالقدربا بیان اینکه دادی زاده خود مدیری فرهنگی و دارای کارنامه است افزود: امیدوارم مدیرکل جدید با تجربیات ارزنده خود از مشکلات جامعه فرهنگیان بکاهد و درمان درد معلمان و حتی دانش آموزان در حوزه تحصیل باشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: فرهنگیان هرمزگان با مشکلات زیادی روبرو هستند که نیازمند تفکر و چاره اندیشی دارد. فرهنگیان باید از شغل معلمی لذت ببرند نه اینکه به فکر معیشت خود باشند.

وی با اشاره به اینکه باید معلمان کتابت و نوشتن را به دانش آموزان فرا بدهند، اظهار کرد: باید دانش آموزان را تشویق کنیم به نوشتن خاطراتشان تا بتوانند در آینده نویسندگان بزرگی شوند و در این مسیر از علم غنی‌شده بهره بگیرند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: علم یک صید است که با نوشتن می‌توان آن علم را حفظ کرد و بتوان در مسیر پیشرفت و تعالی از آن بهره برد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید

دریافت 6 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- امین ناصری: زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید باران و جاری شدن آب همچنان دچار آبگرفتگی است.

کد خبر 6095851

دیگر خبرها

  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • وضعیت شهرهای برزیل بعد از سیل شدید + ویدئو | ۷۰ نفر مفقود شده‌اند
  • وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید