Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:26:05 GMT

ماتوئیدی: رونالدو شایسته توپ طلاست

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۰۳۱۱

ماتوئیدی: رونالدو شایسته توپ طلاست

بلیس ماتوئیدی، هافبک یوونتوس معتقد است که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیمش، شایسته توپ طلاست.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو 33 ساله یکی از کاندیدهای اصلی توپ طلاست که در صورتی که بتواند به این عنوان دست یابد، رکورد دار خواهد شد و ششمین توپ طلا را کسب کرده که تا به حال کسی به چنین رکوردی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو فصل گذشته با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شد و سپس به یوونتوس پیوست و نمایش بسیار خوبی تا به اینجا با این تیم داشته است. روز دوشنبه برنده توپ طلا مشخص خواهد شد و بسیاری شانس اصلی را مودریچ می‌دانند ولی ماتوئیدی به حمایت از هم تیمی اش پرداخت.

 

 

 

او گفت:" کریستیانو رونالدو شایسته توپ طلاست. او همیشه می‌خواهد و تلاش می‌کند که تفاوت ها را رقم بزند."

 

یووه با رونالدو نتایج خوبی در سری آ و چمپیونزلیگ کسب کرده و ماتوئیدی در این رابطه گفت:" در چمپیونزلیگ خوب کار کرده ایم. بازی های خوبی انجام داده ایم و تنها مقابل یونایتد متوقف شدیم زیرا موقعیت‌هایمان را گل نکردیم."

 

یووه در بازی بعدی خود، فردا به مصاف فیورنتینا خواهد رفت.

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گولر در رئال مادرید با درخشش در بازی گذشته تیمش کمی بهتر شده است. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۳ به عضویت رئال مادرید درآمد اما مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد او از ترکیب دور بیفتد.

پس از مدتی که او از بند مصدومیت رها شد، نتوانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به‌دست بیاورد و تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد. در حالی‌که شایعات زیادی در مورد جدایی او در تابستان ۲۰۲۴ به گوش می‌رسید، اما گل او برابر رئال سوسیه‌داد و سپس مصاحبه کارلو آنچلوتی که تایید کرد گولر رئال را ترک نمی‌کند، همه چیز را تغییر داد.

این ستاره ترکیه‌ای در مصاحبه جدیدی در مورد هدفش در این فصل صحبت کرد. او گفت:«ما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم ‌و به قهرمانی در این رقابت بسیار نزدیک شده‌ایم. بدم نمی‌آید در این بازی‌ها تاثیرگذار باشم و به پیروزی و به قهرمانی تیمم کمک کنم. می‌خواهم اولین بازیکن ترکیه‌ای باشم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.»

رئال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. آنها این هفته در دور رفت در ورزشگاه آلیانز آرنا مهمان تیم مونیخی هستند.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود