Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختری با یک اشتباه ساده موجب تغییرات ظاهری وحشتناک در چهره اش شد.

"استلی" دختر دانشجوی جوان اهل پاریس که به تحصیل در رشته زبان انگلیسی مشغول است با انتشار تصویری وحشتناک از چهره خود موجب حیرت کاربران شد. او پس از خرید رنگ مو بدون توجه به نوشته های دفترچه راهنما و انجام تست حساسیت اقدام به استفاده از آن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نامرغوب بودن رنگ مو از یک سو و از طرفی دیگر حساسیت وی به ماده PPD موجب خارشی شدید در پوست سر و صورت وی شد. از این رو استلی مقداری آنتی هیستامین و کرم های ضد حساسیت مصرف کرد و به خواب رفت. هنگامی که این دختر بیدار شد از خارش خبری نبود اما صورت او مانند یک لامپ حبابی بزرگ شده بود.
سرانجام تورم وحشتناک سر استلی به همراه تنگی نفس او را راهی بیمارستان کرد.به گفته مادر استلی ، او مدتی قبل نیز به حساسیت ناشی از مصرف رنگ مو دچار شده بود اما به این شدت نبود. دختر نگون بخت درباره این اتفاق گفت:حس می کنم چیزی به پایان عمرم باقی نمانده و با انتشار این تصویر قصد هشدار دادن به دیگران را دارم که مبادا به مشکل من دچار شوند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مادر شیطان صفت دختر 3ساله اش را بازیگر فیلم های مستهجن کرده بود!+عکس مهدیه به گناه ناکرده توسط شوهرش محاکمه می شد! / دختر ناتنی شلاق می زد! تصادف شدید پژو 206 دو سرنشین آن را وسط اتوبان یاسینی پرت کرد +عکس دستگیری عامل آتش زدن خودرو پلیس و ماموران داخل آن در کنگان مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لحظه کتک خوردن یک مرد توسط پلیس+ فیلم هشدار معاون دادستان به عاملان بی آبرویی دختر ۹ ساله در مشهد+ عکس تجاوز دو مرد افغان به دختر 15 ساله! + جزییات تلخ وحید مرادی بعد از قتل در زندان بخشیده شد !+ فیلم و عکس نوعروس و نریمان در تهران شلاق می خورند! / تازه داماد فاش کرد قتل فجیع دوست صمیمی با ضربات چاقو در یک پارتی شبانه / در گناوه رخ داد وقتی پشت دخل مغازه اتابک رفتم او دیگر چهره شیطان به خود گرفت و درها را قفل کرد خانه مجردی دوست مجید آبروی دختر دبیرستانی را برد / وقتی آتنا دختر بابا نبود ! بزرگترین قاتل زنجیره ای در آمریکا اعتراف کرد / مقتولین اغلب زنان خیابانی بودند+عکس فیلم ناراحت کننده از کودک آزاری در مهد کودک

منبع: رکنا

کلیدواژه: رنگ مو دختر یک اشتباه تصاویر وحشتناک ساعت عکس دختر ایران فیلم پلیس مرد نجات زندگی داماد تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: تا فردا گذر امواج حاصل از سامانه بارشی را در سطحخ منطقه داریم که موجب بارش بران، گاهی رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای در برخی ساعات می‌شود.

وی اضافه کرد: بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر و شب شدت بیشتری دارد.

کارشناس هواشناسی گفت: پدیده غالب برای فردا وزش باد‌های نسبتا شدید غربی است و از بعد از شهر یکشنبه تا اواسط هفته گذر امواج تراز میانی جو موجب افزایش ابر خواهد شد.

به گفته بهروزی، در بعد از ظهر روز یکشنبه و در روز دوشنبه رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • سیلاب موجب زیر آب رفتن اراضی دیم منطقه نهرعنبر موسیان شد
  • باران بهاری میهمان دیار هگمتانه