Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد همایون پور رییس هیات ووشو استان فارس گفت: نخستین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ووشو دختران کشور به میزبانی البرز و مجموعه ورزشی شهید جوینی هشتگرد برگزار شد و در وزن ۵۲ کیلوگرم بخش ساندا نازنین عزیزی از فارس به نشان طلا رسید، روژین امجدیان از البرز دوم شد و فاطمه گرائلی از مازندران و فاطمه بهروزی از کرمان بطور مشترک در مکان سوم جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در وزن ۳۹ کیلوگرم بخش ساندا فاطمه میرزایی پس از ورزشکارانی از کرمانشاه و تهران الف. سوم شد و فاطمه حلالی دیگر ووشوکار فارسی وزن ۴۸ کیلوگرم، دیگر نشان برنز را از آن خود کرد.

همایون پور بیان کرد: در نخستین دوره از مسابقات ووشو المپیاد استعداد‌های برتر دختر کشور، ووشوکاران تمامی استان‌ها در رده سنی نوجوانان به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات اول و دوم هر فرم تالو جواز حضور در مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم دختران ایران را به دست آوردند.
انتهای پیام/م

کسب ۳ مدال رنگارنگ دختران ووشو کار فارس در المپیاد کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ووشوکار وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد