Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خرم آباد، بصیرت، دشمن شناسی و مقاومت را راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: سیلی جبهه مقاومت به دشمنان ایران فراموش نشدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز(9 آذر) در خطبه های نماز جمعه، افزود: فرهنگ مقاومت و ملت مقاوم همواره در برابر توطئه های دشمنان پیروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در سایه بصیرت، ولایت مداری، دشمن شناسی و فرهنگ مقاومت ملت ایران توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

 

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه مقاومت چهل ساله مردم ایران زبانزد جهانیان است، افزود: ملت ایران در سایه فرهنگ مقاومت ذلت و خواری دشمنان به سرکردگی آمریکا را نمایان کردند.

 

 وی افزود: جبهه مقاومت در مقابل تهدیدات دشمنان ایران چنان سیلی به دشمنان ملت بویژه آمریکا خواهد زد که هرگز فراموش نکنند.

 

نمایندگان مجلس با الگو گرفتن از مکتب شهدا از حقوق ملت دفاع کنند

 

امام جمعه خرم آباد، در ادامه با اشاره به 10 آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس، افزود: شهید مدرس اسوه شجاعت، مقاومت و ظلم ستیزی بود.

 

وی با اشاره به نامگذاری روز شهادت آیت الله مدرس به نام مجلس، بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید قدر دان دستاوردهای خون شهیدان باشند و با الگو گرفتن از شهدا و شهید مدرس از حقوق مردم دفاع کنند.

 

آیت الله میرعمادی، با برشمردن برخی ویژگی های اخلاقی شهید مدرس، تصریح کرد: شجاعت، مبارز، انقلابی، دشمن شناس و خستگی ناپذیربودن از جمله ویژگی های بارز شخصیت شهید مدرس بود.

 

 خطیب جمعه خرم آباد، در ادامه با گرامیداشت 7 آذر روز نیروی دریایی، افزود: فرزندان ملت در نیروهای نظامی، انتظامی و دریایی با شجاعت، آمادگی و هوشیاری از مرز های وطن حراست می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه نیروی دریایی هیچگاه در برابر دشمنان سر خم نکرده است، اظهار کرد: جوانان وطن در نیروی دریایی با اقتدار از مرز های دریایی حراست و تهدیدهای دشمنان را خنثی می کنند.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد زلزله کرمانشاه بسیج خامنه ای آیت الله خامنه ای اقتصاد مقام معظم رهبری دزفول زلزله مجلس دشمن شناسی نیروی دریایی بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح

یک عضو جنبش حماس تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران به رفح کاملا آماده هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،غازی حمد از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: هیچ راهی در برابر اسرائیلی ها جز مذاکرات و دستیابی به توافق وجود ندارد، زیرا آنها از ورود به رفح هیچ ثمر و نتیجه ای نخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد استفاده از اهرم فشار رفح برای تحت فشار قرار دادن حماس هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما هرگز موضع خود را تغییر نخواهیم داد.

حمد تاکید کرد اسرائیل حتی در صورت ورود به رفح هیچ نتیجه و دستاوردی نخواهد داشت، بلکه برای دومین بار در غزه غرق خواهد شد.

عضو جنبش حماس اظهار  داشت مقاومت برای مقابله با اشغالگران در صورتی که بخواهند وارد رفح شوند، کاملا آماده است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح