Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: علی اصفهانی دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان اصفهان کاهش چشمگیر مراجعات مردمی به دستگاه قضایی و کلانتری‌ها را از الکترونیکی شدن ثبت شکواییه عنوان کرد.

علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در جلسه مشترک دادگستری، دادسرا و نیروی انتظامی که به منظور تبادل نظر پیرامون اجرایی شدن ثبت شکواییه‌ها در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تشکیل شد، بیان داشت: در راستای اجرای سیاست دادرسی الکترونیک که یکی دیگر از سیاست‌های کلان قوه قضاییه است، مرکز آمار و فناوری اطلاعات در اقدامی ثبت شکواییه‌ها را نیز به خدمات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر همین اساس دادگستری استان با برگزاری جلسات متعدد مشترک زیرساخت‌های هر چه سریعتر و بهتر عملیاتی شدن این طرح را بررسی و اکنون مقدمات اجرای این مهم در دفاتر شهرستانی فراهم شده است.

اصفهانی همچنین خاطرنشان ساخت: با همگرایی و تعامل در آینده نزدیک این طرح به طور کامل در سطح استان عملیاتی و اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای نهایی این طرح شاهد کاهش چشمگیر حجم مراجعات به دادسرا، محاکم کیفری و کلانتری‌ها خواهیم بود و گام مؤثر دیگری در جهت کسب رضایتمندی بیشتر عمومی از دستگاه قضایی برداشته خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بارداری دختر 16 ساله توسط پزشک منحرف / دکتر مجبور به ازدواج شد+عکس اولین تصاویر از خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران +فیلم تجاوز گروهی 3 برادر به زن سابق یکی از آنها اعمال وقیحانه این زن و مرد جوان در ساحل دریا صدای همه را در آورد +عکس فریبا قربانی رقابت عشقی همکلاسی های حسودش شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به 4 فوتبالیست نوجوان در خوابگاه ورزشگاه ! این پسر جوان شب ها به سراغ مانکن های لباس زیر زنانه می رفت +عکس حمله علم‌الهدی به ظریف و صالحی مادر شیطان صفت دختر 3ساله اش را بازیگر فیلم های مستهجن کرده بود!+عکس فیلم آتش سوزی صبح امروز بازار کویتیها در ماهشهر + عکس تصادف مرگبار 3 زن در آزادراه کرج - تهران +عکس خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران بزرگترین قاتل زنجیره ای در آمریکا اعتراف کرد / مقتولین اغلب زنان خیابانی بودند+عکس تشییع پیکر حاجی مراد نادری رییس کلانتری دزفول که با شلیک سارق مسلح به شهادت رسید +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان دستگاه قضایی الکترونیکی کلانتری عکس فیلم دختر پلیس ایران زندگی مرد تجاوز نجات داماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد

رییس سازمان سنجش گفت: ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ کشف شد، موارد به هیات‌های بدوی ارجاع می‌شود و معمولا کمتر از ۵ سال محرومیت برای داوطلبان ندارد.

به گزارش مشرق، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور امروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و یا صحت کامل برگزار شد واقعاً مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی را ه داوطلبان را اغفال می‌کنند نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود، ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل شدند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به که این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب نیز گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات‌های تجدید نظر ارجاع می‌شوند و معمولاً برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای ابن شهرستان دوباره برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟