Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@19:32:13 GMT

یک خبر برای ایرانیان مسافر سرزمین اژد‌ها

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۵۵۰۵

یک خبر برای ایرانیان مسافر سرزمین اژد‌ها

خبرگزاری تسنیم: علی اصغر مونسان در شبکه یک سیما اظهار کرد: در ۷ ماهه سال گذشته شاهد ورود ۳ میلیون گردشگر خارجی به کشور بودیم که امسال این رقم به ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در مدت مشابه رسید که نشان دهنده رشد بسیار خوب و چشمگیر جذب گردشگران خارجی به ایران است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افزود: این در حالی است که در گردشگری داخلی نیز شاهد رونق بسیار خوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونسان گفت: می‌توانیم بگوییم که در تمام حوزه‌های گردشگری خارجی رشد داشته ایم، اما در این میان گردشگری سلامت از رشد بیشتری برخوردار بوده است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ادامه داد: در گردشگری سلامت یکی از کشور‌های هدف ما، عمان است که با مصوبه هیئت دولت با این کشور لغو یک طرفه روادید را انجام داده ایم و لغو یک طرفه روادید با چین نیز در دستور کار است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین به سفر دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به ایران اشاره کرد و گفت: چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری چندی پیش در همدان برگزار شد و در این اجلاس علاوه بر دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، ۸۰ عضو این سازمان نیز با وجود فضاسازی‌های منفی آمریکا علیه ایران حضور داشتند و این موضوع باعث شد تا ایران مدتی در رأس اخبار گردشگری دنیا باشد.

مونسان در ادامه گفت: اعضای شرکت کننده در این اجلاس و دبیر کل سازمان جهانی گردشگری از ایران و جاذبه‌های آن تعریف کردند و سایت سازمان جهانی گردشگری نیز در مدت چند روز به معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و امنیت گردشگری در ایران پرداخت.

مونسان گفت: در برخی سایت‌ها ایران را به رنگ زرد در مقصد سفر نشان می‌دادند که اکنون خوشبختانه با برگزاری این اجلاس وضعیت ایران تفاوت کرده است و ایران را به عنوان مقصد امن گردشگری می‌شناسند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اخبار خوبی از حوزه گردشگری این روز‌ها منتشر می‌شود، ادامه داد: تغییر نرخ ارز باعث شد تا بسته‌های سفر به ایران ارزان شود و در عین حال توانستیم برخی از تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، به عنوان مثال در رایزنی با برخی ایرلاین‌ها توانستیم آن‌ها را جایگزین ایرلاین‌هایی کنیم که به ایران کاهش پرواز داشتند.

مونسان در ادامه گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید در حوزه تأمین زیرساخت‌های گردشگری اتفاقات خوبی افتاده است و برخی از جذابیت‌های جدید حوزه گردشگری از جمله توسعه بوم‌گردی باعث شده تا گردشگران خارجی تمایل بیشتری برای سفر به ایران داشته باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مونسان گردشگری ایرانیان ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است

به گزارش قدس آنلاین، نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نیوریورک ضمن حمایت کامل از عضویت فلسطین اظهار کرد، ما عمیقا از اقدام غیرمسئولانه ایالات متحده و سواستفاده از وتو برای جلوگیری از احقاق حق مشروع فلسطینی ها متاسفیم. این وتو شرم آور که برخلاف اراده جمعی جامعه بین المللی صورت گرفت، بار دیگر نشان داد که ایالات متحده همچنان تنها مانع در تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است.

سعید ایروانی نماینده دائم کشورمان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که منظور بحث پیرامون وتوی آمریکا بر درخواست عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برگزار گردیده بود، افزود: «مایه تاسف است که ایالات متحده آشکارا واجد شرایط بودن فلسطین برای عضویت در سازمان ملل را به چالش کشیده و صلح دوست بودن یک ملت را زیر سوال می برد.»

نماینده دائم کشورمان با انتقاد از توجیهات ریاکارانه هیات آمریکا در سازمان ملل و ارجاع آمریکا به ضرورت تکمیل روندهای مذاکرات موسوم به صلح اظهار داشت: واضح است که در عمل هیچ تلاشی از سوی آمریکا برای وادار کردن رژیم آپارتاید صهیونیستی به اجابت خواسته های جهانی و یا احقاق کوچکترین بخشی از حقوق فلسطینیان وجود ندارد.

نماینده دائم کشورمان با تشریح جنایات این رژیم از اکتبر گذشته تاکنون و با ابراز نگرانی از اخبار مربوط به حمله اسرائیل به رفح اظهار داشت: « ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا با توجه به این ارتکاب گسترده و فجیع نسل‌کشی، همه اقدامات لازم را برای محاکمه و پاسخگویی تمامی فرماندهان، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل در غزه و دیگر سرزمین‌های فلسطینی اشغالی انجام دهد.»

رئیس هیات کشورمان در خاتمه تصریح کرد که از نظر ایران راه حل همه جانبه مسئله فلسطین تنها از طریق تحقق کامل حق مسلم این ملت در تعیین سرنوشت و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در تمامی سرزمین های فلسطینی با پایتختی قدس شریف امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!