Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@12:33:58 GMT

جنگ جهانی سوم در سانتیاگو برنابئو آغاز

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۶۶۸۷

رکنا: سه شنبه در جلسه ای با حضور رییس این سازمان و روسای دو باشگاه آرژانتینی تصمیم گرفته شد فینال برگشت در خارج از آرژانتین و هشتم یا نهم دسامبر برگزار شود.

تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز فینال برگشت کوپا لیبرتادورس را در سانتیاگو برنابئو برگزار می کنند.

سرانجام مکان و زمان قطعی فینال برگشت کوپا لیبرتادورس مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز نهم دسامبر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.

سوپرکلاسیکو که قرار بود شنبه هفته جاری در ورزشگاه مونومنتال ریور برگزار شود به علت حمله هواداران این تیم به اتوبوس بوکا لغو شد. این بازی یکشنبه شب هم با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) برگزار نشد.

سه شنبه در جلسه ای با حضور رییس این سازمان و روسای دو باشگاه آرژانتینی تصمیم گرفته شد فینال برگشت در خارج از آرژانتین و هشتم یا نهم دسامبر برگزار شود.

در نهایت بامداد جمعه کنمبول اعلام کرد ورزشگاه رئال مادرید میزبان جنگ جهانی سوم خواهد بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بارداری دختر 16 ساله توسط پزشک منحرف / دکتر مجبور به ازدواج شد+عکس اولین تصاویر از خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران +فیلم تجاوز گروهی 3 برادر به زن سابق یکی از آنها اعمال وقیحانه این زن و مرد جوان در ساحل دریا صدای همه را در آورد +عکس فریبا قربانی رقابت عشقی همکلاسی های حسودش شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به 4 فوتبالیست نوجوان در خوابگاه ورزشگاه ! این پسر جوان شب ها به سراغ مانکن های لباس زیر زنانه می رفت +عکس حمله علم‌الهدی به ظریف و صالحی این زنان فقط ایدز دارند ! / با ایدز هم می توان زندگی کرد+فیلم و عکس بلای وحشتناکی که رنگ مو بر سر و صورت این دختر جوان آورد!+تصاویر فیلم آتش سوزی صبح امروز بازار کویتیها در ماهشهر + عکس خلبان مست ژاپنی از فرودگاه لندن به زندان فرستاده شد +عکس تصادف مرگبار 3 زن در آزادراه کرج - تهران +عکس تشییع پیکر حاجی مراد نادری رییس کلانتری دزفول که با شلیک سارق مسلح به شهادت رسید +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: رئال مادرید جنگ جهانی سوم آرژانتین اتوبوس جنگ جهانی باشگاه فینال عکس دختر فیلم پلیس تجاوز زندگی مرد نجات داماد مجازات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم

نویر از عملکرد هم‌تیمی کره‌ای خود در جدال با رئال مادرید دفاع کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه‌بان بایرن مونیخ پس پایان بازی در گفتگو با اشپورت آینس گفت:

جو فوق‌العاده‌ای بر ورزشگاه حاکم بود و من را به یاد فینال ۲۰۱۲ مقابل چلسی انداخت. وقتی اتوبوس ما به ورزشگاه رسید، با استقبال چشمگیری از سوی هواداران مواجه شدیم، می‌خواهم از آن‌ها بایت حمایتی که از ما داشتند، تشکر کنم. بازی برگشت

 خیلی دوست داشتیم بازی را ببریم و لیاقت آن را هم داشتیم، اما هنوز هم این فرصت را داریم تا با کسب نتیجه لازم در بازی برگشت، به فینال صعود کنیم. در حال حاضر فقط روی بازی بعدی متمرکز هستیم و البته خوشحالیم که هنوز همه‌چیز دست خودمان است. می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم.

عملکرد ضعیف کیم مین جائه

ما در رختکن در مورد عملکرد کیم صحبت کردیم. اشتباهات اتفاق می افتند و بخشی از فوتبالند. نمایش کیم در بازی امروز، به این معنی نیست که او در بازی های بعدی هم بد عمل خواهد کرد. اتفاقا او در برخی صحنه‌ها عملکرد خوبی داشت اما در برخی از لحظات حساس، شاید تصمیمات درستی نگرفت، چیزی که همیشه در فوتبال اتفاق می افتد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد