Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: ولیعهد سعودی در عکس دسته جمعی رسمی شرکت کنندگان در نشست سران گروه بیست به حاشیه رانده شده و پس از آن نیز از سوی دیگران نادیده گرفته شد.
به گزارش رویترز، شاهزاده «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی امروز (جمعه) در جریان گرفتن عکس دسته جمعی رسمی رهبران کشورها و دیگر مسئولان بلندپایه شرکت کننده در نشست سران گروه بیست (G-20) در شهر بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین به حاشیه رانده شد جایی که مکان وی در منتهی الیه یکی از دو سمت گروه قرار داشت و پس از گرفتن عکس نیز از سوی افراد دیگر نادیده گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که هنگام گرفتن عکس دسته جمعی رسمی شرکت کنندگان در نشست سران گروه بیست، «مائوریسیو ماکری»، رئیس جمهوری آرژانتین به عنوان میزبان نشست در وسط قرار داشت، در پایان این مراسم نیز ولیعهد سعودی که حاکم واقعی این کشور به شمار می آید، به سرعت و بدون این که با هیچ کدام از رهبران دست بدهد یا صحبت کند، جایگاه را ترک کرد.
این در حالی است که حضور بن سلمان در این نشست بین المللی به دنبال قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه نگار سرشناس منتقد سیاست های رژیم سعودی در کنسولگری کشورش در شهر استانبول ترکیه در اوایل ماه گذشته میلادی، جنجال آفرین شده است.



برچسب ها: محمد بن سلمان ، عربستان ، ولیعهد عربستان سعودی

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد بن سلمان عربستان ولیعهد عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی که ظهر روز گذشته در محل میدان فرشید شهرستان تویسرکان بین ۵ نفر رخ داد، بلافاصله مأمورین انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با شگردهای پلیسی موفق به کنترل اوضاع و متوقف کردن درگیری و در نهایت شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد درگیری شدند که پس از دلالت آنها به مقر انتظامی و در باز جویی های به عمل آمده صراحتاً به بزه ارتکابی معترف و اعلام داشتند بدلیل اختلاف ملکی و با استفاده از چوب و قمه با یکدیگر درگیر شده‌اند.

نوری ضمن تصریح اینکه در این درگیری ۲ نفر از عوامل اصلی به شدت مصدوم شدند، بیان داشت: که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان دستگیرشده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان در خاتمه گفت: یادگیری مهارت کنترل خشم و پیگیری اختلافات از طریق معتمدین و متنفذین محلی و در نهایت مشاورین انتظامی و مراجع قضائی مانع از وقوع نزاع و درگیریهای اینچنین می‌شود.

کد خبر 6096683

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • ببینید | جلوگیری افسران پلیس سعودی از عکس گرفتن یک زن با پرچم فلسطین مقابل کعبه
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • فیلم| برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین | ویدئو
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد