Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@22:46:31 GMT

جشن تولد ۵۰ سالگی حمید امجد در خانه نمایش مهرگان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۱۹۹۲

به گزارش ایلنا، گروه اجرایی نمایش «روزمرگی» که این روزها به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج  در خانه نمایش مهرگان روی صحنه رفته، بعد از پایان اجرای این اثر نمایشی سالروز تولد ۵۰ سالگی حمید امجد را با حضور محمد رحمانیان، نگار اسکندرفر، علیرضا تابش، رضا یزدانی، سهیلا گلستانی، خاطره اسدی، شهرام زرگر و... جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلی عاج نویسنده و کارگردان «روزمرگی» بعد از اتمام اجرای این اثر نمایشی در حضور تماشاگران گفت: امشب در بین ما کسی حضور دارد که به هیچ عنوان نیازی به معرفی ندارد و فکر می‌کنم هیچ واژه‌ای هم در تجلیل از این بزرگمرد ادبیات نمایشی پیدا نخواهد شد. او بدون تردید یکی از چهره‌های ممتاز تئاتر کشورمان است که همگی به وجودش می‌بالیم.

 وی ادامه داد: امشب بسیار مفتخریم که توسط گروه اجرایی نمایش «روزمرگی» و همراهی محمد رحمانیان و علیرضا فولادشکن تولد ۵۰ سالگی استاد حمید امجد را گرامی می‌داریم و تصور می‌کنم این حداقل کاری بود که می‌توانستیم که در کنار شما تماشاگران برای شاگرد خَلَف استاد بیضایی انجام دهیم.

حمید امجد هم در سخنانی کوتاه گفت: از همه دوستانی که امشب برای من جشن تولد گرفتند قدردانی می‌کنم، البته بسیار هم خوشحالم که امشب به تماشای نمایش «روزمرگی» با هنرنمایی شاگردان مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان نشستم که دوست دارم درباره جزییات آن بیشتر با گروه اجرایی صحبت کنم.

 نمایش «روزمرگی» عنوان جدیدترین اثری است که به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج از چهارم آذر در خانه نمایش مهرگان (سالن شماره ۲) روی صحنه می‌رود. در این اثر که علیرضا فولادشکن تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد، آلاله زارع‌طلب، غزل میرزایی، الناز اسماعیلی، المیرا صارمی ایفای نقش می‌کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمید امجد نمایش روزمرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دبیر اجرایی جشنواره گفت: ۱۰ گروه نمایشی از ۸ صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده اند که ۶ گروه از آنها از اعضای کانون و ۴ گروه آزاد شرکت کرده اند.

نوشین بیگلریان افزود: ۳ گروه برگزیده این جشنوازه به مرحله‌ کشوری که شهریور در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد