Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به جذب تعدادی از پرستاران در آزمون سال گذشته و نیز جذب آن‌ها به صورت قراردادی، تعداد زیادی از پرستاران شاغل شده و به نظر می‌رسد تعداد بیکاران این رشته زیاد نباشد. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

طاهره چنگیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به تعداد کادر پرستاری شاغل در استان اصفهان اظهار داشت: تعداد کادر پرستاری شاغل در استان اصفهان به غیر از کاشان حدود 7 هزار و 400 نفر است که در هفته 44 ساعت در شیفت‌های صبح، عصر، شب انجام وظیفه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به جذب تعدادی از پرستاران در آزمون سال گذشته و نیز جذب آنها به صورت قرارداد با شرکت‌های پرستاری و جذب بیش از 260 نفر از پرستاران به‌صورت قرارداد کار معین، تعداد زیادی از آنها شاغل شده و به نظر می‌رسد تعداد بیکاران این رشته زیاد نباشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: پرستارانی که موفق به گذراندن 2 سال طرح نیروی انسانی شده‌اند، می‌توانند در سامانه کار آفرینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ثبت‌نام کنند تا در صورت پذیرش نیرو، جذب مراکز درمانی شوند.

آغاز طرح ثبت ملی اطلاعات پرستاران در اصفهان

وی درباره طرح ثبت ملی اطلاعات پرستاران گفت: طرح ثبت ملی پرستاران و گروه‌های وابسته با توجه به ابلاغیه معاون پرستاری وزارت بهداشت و بعد از اجرای موفق طرح در چند استان کشور از تاریخ دوشنبه پنجم آذرماه همزمان با سراسر کشور، در اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شده است.

چنگیز خاطرنشان کرد: در این طرح، اطلاعات دقیق و به روز کادر پرستاری در داخل و خارج از کشور، شامل همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری، فوریت‌های پزشکی، بهیار، کمک پرستار و کمک بهیار در داخل و خارج از کشور ثبت می‌شود.

ثبت ملی اطلاعات "پرستاران" آغاز شدعلت نارضایتی 90 درصد پرستاران بخش‌های دیالیز چیستپرستاری و مراقبت در منزل با پوشش بیمه ای آغاز شد +جزئیات

وی افزود: پرستاران و گروه‌های وابسته شامل افراد شاغل، بازنشسته، بیکار و منتظر در لیست طرح نیروی انسانی می‌توانند با مراجعه به سامانه Rn.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند. این کد به عنوان ثبت موقت اطلاعات در سامانه ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه‌های وابسته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: اجرای سراسری این طرح در یک فرصت 2 ماهه و تا پایان دی‌ماه 1397 انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این اطلاعات در مرحله بعد، توسط بانک‌های اطلاعاتی موجود در وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری اعتبارسنجی شده و از اطلاعات جمع‌بندی شده برای برنامه‌ریزی نیروی انسانی با توجه به ایجاد دسترسی به مدیران پرستاری استفاده می‌شود.

چنگیز خاطرنشان کرد: از تمام همکاران گروه پرستاری درخواست می‌شود تا با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند. در راستای اجرای قانون بهره‌وری پرستاران سعی بر این است که با جذب نیروهای جدید بتوان ضریب تعداد پرستار به تخت بیمارستانی را افزایش و گامی مهم در اجرای کامل این قانون برداشته شود.

انتهایی پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این نشست تخصصی باهدف آشنایی  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تغییرات فیزلوژیک در دوران سالمندی و با همکاری مديريت سازمانهاي مردم نهاد و خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سطح ستاد مرکزی و امور ارومیه برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور بانوان در خصوص برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: این نشست یکی از برنامه های هفته ملی سلامت بانوان بوده که به همت امور زنان و خانواده شرکت  آب و فاضلاب برگزار و در آن، مراحل تکامل فیزلوژیک زنان، عوامل متاثر کننده سالمندی، آمادگی برای مواجهه و معرفی روش های پیشگیری از انواع آسیب های این دوره بیان شد.

وی، استمرار برگزاری کلاس حرکات اصلاحی برای بانوان شاغل و همسران کارکنان مرد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاسهای آموزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز برای بانوان شاغل را از جمله فعالیتهای انجام شده بمناسبت هفته سلامت در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان