Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستانف به‌نقل‌از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان و بر اساس اعلام معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برترین‌های برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطوح مختلف معرفی شدند که طبق آن استان لرستان به‌عنوان یکی‌از 10 استان برتر برگزاری این جشنواره در کشور برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سطح شهرستان‌های برتر نیز شهرستان خرم‌آباد در ردیف 15 شهرستان برتر کشور قرار گرفت.همچنین کتابخانه عمومی غدیر و کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان خرم‌آباد و کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) شهرستان رومشکان به‌عنوان کتابخانه‌های برتر نهادی در کشور برگزیده شدند.
همچنین در سطح کتابخانه‌های برتر استانی نیز کتابخانه‌های عمومی هفده شهریور و امام جعفرصادق(ع) شهرستان خرم‌آباد و کتابخانه عمومی شهید رجایی شهرستان کوهدشت به‌عنوان کتابخانه‌های برتر انتخاب شدند و کتابخانه مشارکتی شهید مطهری(ره) زندان دورود در ردیف کتابخانه‌های برتر مشارکتی در هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کشور قرار گرفت.
یادآور می‏‌شود، هشتمین جشنواره ملی «کتابخوانی رضوی» در استان لرستان با مشارکت گسترده آحاد مختلف مردم استان مواجه شد و پانزده هزار و 733 نفر لرستانی در این جشنواره ملی و مزین به نام امام رضا(ع) شرکت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی کتابخوانی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره «دستپخت دخترانه» در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری جشنواره «دستپخت دخترانه» در استان خبر داد.

فریبا ولی‎پور در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح برنامه‌های دهه کرامت، از برگزاری ویژه‌برنامه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر  روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه در مصلای الغدیر خرم‎آباد خبر داد و گفت: این برنامه جشن با مشارکت فرمانداری‎، استانداری، بسیج جامعه زنان، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، آموزش و پرورش و برخی دستگاه‌های فرهنگی استان اجرا می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم جشن دانش‎آموزان و دختران نوجوان و جوان حضور خواهند داشت، افزود: در این برنامه اجرای سرود توسط گروه سرود دختران دانش‌آموز را خواهیم داشت. دیدار مسئولان با فرزندان دختر شهدای استان و تجلیل از آنها را از دیگر برنامه‌های امور بانوان و خانواده است. این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان ادامه داد: همچنین جشنواره «دستپخت دخترانه» آشپزی غذاهای ایرانی مادران و دختران با مشارکت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  و بسیج خواهران را خواهیم داشت.

ولی‌پوری برپایی موکب‌‎هایی برای پذیرایی از مادران و دختران را از دیگر برنامه‌های امور بانوان و خانواده به مناسبت روز دختر عنوان کرد که با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات در مصلای الغدیر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان برای حضور کمیته بازی‌های کودکان در ویژه‌برنامه جشن ولادت حضرت معصومه(س) در مصلای الغدیر آمادگی خود را اعلام کرده است، ادامه داد: بسیج جامعه زنان نسبت به برگزاری اردوهای مادران و دختران اقدامات لازم را خواهد داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برپایی غرفه کودکان و نوجوانان با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مصلای الغدیر خبر داد و گفت: در برنامه ویژه روز دختر که ۲۱ اردیبهشت ماه در مصلای الغدیر خرم‎آباد برگزار خواهد شد از سه نفر از دختران موفق تجلیل خواهد شد که در این برنامه اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت دارند.

وی همایش پیاده‌روی بانوان، دیدار با دختران تحت حمایت بهزیستی با حضور مسئولان بهزیستی استان را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه کرامت و بزرگداشت روز دختر در حوزه امور بانوان و خانواده استانداری اعلام کرد و گفت: نظیر این برنامه‌ها نیز به همت فرمانداری‎ها در سایر شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکنون جشنواره امام رضا (ع) بازوی قدرتمندی برای عرضه فرهنگ و معارف رضوی است
  • جای یک کتابخانه مرکزی در شهر عالم‌پرور آمل خالی است
  • برگزاری جشنواره «دستپخت دخترانه» در لرستان
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر