Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، مسعود پزشکیان با تشریح نتایج آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مسائل و مشکلات موسسات مالی و اعتباری تصریح کرد: در این نشست این پیش نویس بررسی و مقرر شد هفته آینده در باره آن بحث و رسیدگی بیشتری شود.
وی خاطرنشان کرد: در این پیش نویس پیشنهادهایی درباره پول‌هایی که به عنوان وام به اشخاص پرداخت شده و این که چگونه منابع تجمیع و مدیریت شده و با نیروی انسانی رفتار شود تا بتوان برای مشکلات راه‌حلی اتخاذ و با کمترین هزینه بیشترین منفعت را از روند کنونی اخذ کرد، قید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: در ادامه نشست امروز مقرر شد اموال موسسه مالی و اعتباری کاسپین بار دیگر مورد ارزیابی قرار گیرد، چرا که خطوط اعتباری که برای سپرده‌گذاران این موسسه باز شده بر اساس محاسباتی بود که در سال 96 صورت گرفته است، بنابر این در شرایط کنونی با تغییرات اقتصادی و قیمت‌ها در بازار انتظار این است که مقدار دارایی ها بیش از مقداری باشد که خطوط اعتباری برای آنها تعریف شده است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد جمع‌بندی صحیحی از وضعیت کنونی صورت گیرد تا بتوان تعیین کرد با افزایش دارایی ها چه تصمیمی می توان برای افرادی که بالای یک میلیارد تومان سپرده گذاری کرده‌اند، اخذ کرد.
پزشکیان با بیان این که در خصوص تعاونی گلیم و گبه کرمانشاه از سوی قوه قضاییه مداخله ای صورت گرفته و منابعی در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: بدون توجه به سیاست های نمایندگان سران سه قوه اقداماتی از سوی نماینده قوه قضاییه در کرمانشاه انجام شده که مقرر شد سخنگوی قوه قضا موضوع را پیگیری کند و آخرین وضعیت گلیم و گبه کرمانشاه مشخص شود.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت سپرده گذاران تعاونی ولیعصر رباط کریم نیز اظهار داشت: مقرر شد تا سقف 100 میلیون تومان به سپرده گذاران این تعاونی پرداخت شود و وضعیت دارایی و بدهی این تعاونی تعیین تکلیف و برای مابقی سپرده ها نیز به تناسب تصمیم‌گیری شود.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم

فیلمی قدیمی از مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در فضای مجازی بازنشر شده است. پزشکیان در این مصاحبه گفت: «مجتهدین و بزرگان ما وقتی مریض می شوند سریع به اروپا می روند، چرا برای اقتصاد بیمار، صنعت، بانکداری و کشاورزی به سراغ اروپا نمی روید»/ viral vids

 

دیگر خبرها

  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰