Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:51:48 GMT

نسخه قاچاق «همه می دانند» کار دست رضا کیانیان داد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۷۰۹۲

نسخه قاچاق «همه می دانند» کار دست رضا کیانیان داد

پس از قاچاق فیلم «همه می دانند» رضا کیانیان بازیگر سینمای ایران در یادداشتی خطاب به اصغر فرهادی از تماشای این نسخه عذرخواهی کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، در حالی که «همه می دانند» اصغر فرهادی در کشورهای مختلف جهان در حال اکران است، از چند روز پیش(5 آذرماه) دانلود نسخه قاچاق آن با کیفیت بالا در سایت های غیر رسمی فیلم امکانپذیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حالا امروز نوشته ای از رضا کیانیان خطاب به اصغر فرهادی منتشر شده که بابت تماشای این نسخه قاچاق از او عذرخواهی کرده است.

 

در متن این یادداشت که سایت های سینمایی آن را منتشر کرده اند، آمده است:

«سلام آقای فرهادی

عذر می‌خوام. من امشب فیلم شما رو دیدم. خیلی جلوی خودم را گرفتم که چنین کاری نکنم، چون وقتی خودم سال‌هاست به همه میگم فیلم قاچاق نبینید، چطور راضی شدم این کار را بکنم؟

 

راستش از فرط علاقه و کنجکاوی. من دوست داشتم فیلم «همه می‌دانند» رو حتما ببینم و نمی‌توانستم صبر کنم تا همه دنیا ببینند و هی راجع بهش بخونم و صبر کنم تا شاید سال بعد ببینم. من فیلم شما را دوست داشتم. این از بهترین فیلم‌هایی بود که در این چند سال دیدم و به تو افتخار می‌کنم. و در آخر لازم است بگویم به تهیه‌کننده فیلم سلام مرا برسان و به ایشان بگو من به او بدهکارم و هر حسابی که ایشان اعلام کند پول را برایش واریز می‌کنم. وگرنه حتما CD فیلم را هر وقت به طور قانونی پخش شد، خواهم خرید. با این که من آرشیو ندارم و فیلم نگه نمی‌دارم.

دوستت دارم.

رضا کیانیان»

 

گفتنی است  فیلم سینمایی «همه می دانند» آخرین ساخته اصغر فرهادی، یک تریلر است که بازیگرانی چون پنه لوپه کروز و خاویر باردم در آن بازی می کنند.

 

«همه می دانند» دومین فیلم اسپانیایی زبانی است که در افتتاحیه جشنواره کن 2018 به نمایش درآمد. این فیلم پس از «گذشته» و «فروشنده» سومین همکاری مشترک فرهادی با کمپانی «ممنتو» به حساب می آید.

 

 

 

 

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کنفرانس مشهد بسیج ایران ارتش دزفول مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی اردبیل روزنامه فیلم همه می دانند رضا کیانیان اصغر فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر گفت: با ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه به تولید و بخش خصوصی دقیق و تخصصی پرداخته شده و با حمایت از سرمایه گذاری موانع تولید برطرف می شود.

وی تغییرات مداوم در ساختار دولتی و اداری را آفت توسعه و عامل سردرگمی سرمایه گذاران برشمرد و افزود: تغییرات مدیریتی عامل ناقص اجرا شدن سیاست‌های کلان است و این سیاست‌ها در برخی از موارد ممکن است اصلا اجرا نشود.

اصغر جهانگیر گفت: سال گذشته قرارداد‌های عادی پر تکرار مانند معاملات ملکی در قوه قضائیه ساماندهی شدند و آمادگی داریم این اقدام را در منطقه آزاد کیش هم اجرا کنیم.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...