Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قوانین بسیاری برای برطرف کردن امور مردمی وجود دارد گفت: بسیاری از قوانین وضع شده مجلس نیازمند بازنگری است. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، علی اصغر یوسف‌نژاد امروز در جلسه شورای اداری میاندورود با گرامی‌داشت شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان بعد از فرآیند انتخابات مقابل قرآن سوگند یاد می‌کنند که به وظایف و تکالیف قانون اساسی عمل کنند که وظایفشان سنگین‌تر می‌شود و باید ساده زیستی، ایستادگی در مقابل ظلم ایشان را نمایندگان به عنوان الگو قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمایندگان تلاش دارند به روند وظایف نهادهای اجرایی کمک ومساعدت شود بیان کرد:برخی ها فکر می کنند نماینده یعنی کار اجرایی اما نماینده در کنارمسئولان اجرایی پیگیر امور است و برای برطرف کردن مشکلات می‌تواند به عنوان حلقه وصل ایفای نقش کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در خانه ملت افزود: اکنون تورم قانون داریم و برخی از قوانین قبلی موثر نبود و چارچوب و زوایای کار دیده نشد که باید قوانین بازنگری و نظارت مجلس نیز دراین راستا بیشتر شوند.

یوسف نژاد گفت: با توجه به مسائل بین المللی، تحریم‌ها، فروش نفت و برخی مسائل دیگر، شرایط مملکت خاص است که هزینه کردن پول و اعتبارات در حد ضرورت تا کارایی و راندمان داشته باشد.

وجود برخی قوانین مانع اجرای مصوبات کارگروه رونق تولید در استان مرکزی شده استبازار نقره اصفهان در کما؛ صنعت 3500 ساله چشم انتظار قوانین حمایت گرکارآفرین‌شدن دانش‌آموزان به قوانین حمایتی نیاز دارد

وی ادامه داد: چند روز آینده بودجه 98 توسط معاون رئیس جمهور تقدیم مجلس می‌شودکه برای ما چهار نکته میزان فروش نفت روزانه، قیمت نفت دربازار جهانی، قیمت ارز و میزان درآمدهای مالیاتی اهمیت دارد که باید بودجه واقع بینانه باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مازندران یک کلان شهر است که از استاندار جدید می‌خواهیم که مسائل اساسی استان را شناسایی و با زمان بندی برای رفع مشکلات اقدام کند که در شرایط فعلی به دولت و مردم کمک کنیم.

یوسف نژاد افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین ظرفیت مملکت ما نیروی انسانی، مدیران، بدنه دولت و دستگاه‌های اجرایی هستند که بسیاری تلاش می‌کنند آن را ضعیف جلوه دهند که باید از این سرمایه و اندوخته فکری آنان بهترین استفاده کنیم.

وی بیان کرد: 17 هزار هکتار آب بندان در مازندران داریم که اگر لایروبی شود و وام در اختیار کشاورزان قرار گیرد در اقتصاد روستا بسیارتاثیرگذار است که پیگیر این مهم هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان گفت: شش هزار میلیارد تومان به نهادهای فرهنگی اختصاص می‌یابد که باید در این مسیر استفاده شود تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی افزود: مسائل کشاورزان و باغداران میاندورود و بحث مالی شهرداری سورک نیز در حال پیگیری است تا بتوانیم شاهد توسعه پایدار در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید

پانته‌آ رمضانی‌نژاد اظهار داشت:  علی خلیل طهماسبی که به سبب تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان لردگان بستری بود، با رضایت خانواده نیکوکار عمل جداسازی اعضا وی صبح امروز انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی جداسازی و برای اهدا به بیماران در صف انتظار به شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی تصریح کرد: این چهارمین عمل اهدای عضو در سالجاری است.

رمضان‌نژاد از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد