Web Analytics Made Easy - Statcounter


   استاندار اردبیل گفت: تمام شهرستان‌های شمالی استان در اجرای طرح راه آهن اردبیل - مغان تحت پوشش قرار گرفته و در مسیر راه آهن قرار می گیرند.     به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، اکبر بهنام جو در سفر به بیله سوار مغان با اشاره به اینکه مطالعات اولیه راه آهن اردبیل - مغان با توجه به تبدیل آن از ملی به استانی تسریع شده شده و تا هفت، هشت ماه آینده تکمیل می شود، اظهار کرد: برای اجرای این طرح 30 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است بطوریکه نقطه اتصال راه آهن اردبیل - مغان به خط آهن سراسری جمهوری آذربایجان هنوز مشخص نشده و در این زمینه کوتاه ترین و مناسب ترین نقطه انتخاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     استاندار اردبیل به روند خوب طرح راه آهن اردبیل - میانه اشاره کرد و افزود: با تزریق اعتبار مناسب عملیات اجرایی این طرح سرعت گرفته و در موعد مقرر به پایان خواهد رسید.     وی همچنین به کمبود جاده‌های بزرگراهی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود کاهش سالانه 10 درصد اعتبارات سال آینده دست کم باید 35 کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده و این میزان در سال های آتی به 70 کیلومتر برسد.     استاندار اردبیل با اشاره به وجود گمرک و پایانه در بیله سوار مغان بیان کرد: این زیرساخت‌ها نیازمند وجود راه های ارتباطی مناسب در شهرستان برای بهره برداری در مسیر توسعه است.     بهنام جو همچنین به موضوع منطقه آزاد تجاری، صنعتی اشاره کرد و گفت: انتظار می رود مشکل ایجاد شده در زمینه تصویب نهایی مناطق آزاد از جمله اردبیل با همکاری مجلس و شورای نگهبان تا پایان سال رفع شود.     وی اضافه کرد: با توجه به وجود زیر ساخت های مناسب تجاری در بیله سوارو مراودات مناسب اقتصادی با جمهوری آذربایجان این شهرستان یکی از مناطق با اهمیت در زمینه فعال سازی منطقه آزاد خواهد بود.     استاندار اردبیل همچنین به ظرفیت های استان در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: این ظرفیت‌ها بویژه برای جذب گردشگران خارجی باید به صورت مناسب شناسانده شده و سرمایه گذاری مناسبی نیز در این زمینه صورت گیرد.     بهنام جو با اشاره به قابلیت‌های کشاورزی استان اردبیل بویژه در مناطق شمالی گفت: کشاورزی زمانی توسعه خواهد یافت که با صنعت آمیخته شده و صنایع زنجیره ای فعال شود.     وی گفت: می بایست با ایجاد صنایع تبدیلی زمینه تولید محصولات صادرات محور در استان فراهم شود.     استاندار اردبیل در جریان سفر به بیله سوار مغان با امام جمعه این شهرستان دیدار و از طرح های اقتصادی و عمرانی از جمله پایانه مرزی، گمرک بیله سوار و ساختمان هتل کوثر بازدید کرد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان اردبیل راه آهن سرمایه گذاری صنعت گردشگری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

جانشین پلیس راه کشور گفت: شب گذشته به دلیل بارش باران در جاده کرج - چالوس شاهد ریزش سنگ بودیم که امروز هم خطر ریزش سنگ در این مسیر وجود دارد.

سرهنگ سیاوش محبی به ایرنا اظهار کرد: اتوبان شمال شب گذشته در محدوده تونل شماره ۱۲ از ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه تا ساعت پنج امروز به دلیل ریزش سنگ مسدود بود که پس از پاکسازی، بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های کشور به ویژه جاده‌های شمالی،خاطر نشان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر برگشت از استان های شمالی به طرف تهران با پایان یافتن تعطیلات سنگین و پر حجم است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: د محور چالوس بدلیل ترافیک پرحجم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است.

محبی ادامه داد:درمحور هراز از ساعت ۱۵ امروز تردد وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل ممنوع شد و از آمل به سمت رودهن یا آبعلی مسیر یکطرفه است تا زمانی که بار ترافیکی تخلیه شود.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و قبل از شهر مرزن آباد شاهد پس زدگی ترافیک هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر بازگشت را آغاز نکردند توصیه می شود که بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری را در جاده ها تجربه کنند.

محبی ادامه داد: اگر رانندگان در این ساعات سفر بازگشت خود را آغاز کنند با تاریکی شب و پیک ترافیک مواجه می شوند و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور