Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با اهدای لوح سپاس از اقدامات بانک کشاورزی و جذب 100 درصدی اعتبار اشتغال پایدار روستایی در این استان قدردانی کردند.
به گزارش صدای ایران شکراله شیرخانی مدیرکل و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و ایوب درویشی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در این لوح از همکاری ارزشمند و تلاش بی وقفه مدیراستان ایلام و همکاران وی در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت و عملکرد 100 درصدی در انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است مدیریت بانک کشاورزی استان ایلام تا کنون 571  میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبار ابلاغی مرحله اول طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای راه اندازی 931 طرح پرداخت کرده است که این میزان سرمایه گذاری، زمینه ایجاد اشتغال پایدار را برای 1347 نفر فراهم آورده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه بیان کرد: در جشنواره روز کارگر شاهد بودیم که بسیاری از کارگران از دست رئیس جمهور کشورمان نشان دریافت کردند که اینها تماما نشان دهنده استفاده از اهمیت دادن به این قشر است و انشالله از توانمندی هایشان نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نخبگان در هر حوزه ای نخبه هستند  طبیعی است که خدماتی که نیاز داشته باشند به آنها ارائه خواهد شد البته نخبگانی که روز گذشته با رئیس جمهور دیدار کردند همه شاغل بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است