Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

مصطفی آجرلو عصر شنبه با اعلام خبر برگزاری مسابقه حکمت نامه حضرت عبدالعظیم(ع) به مناسبت ایام ولادت ایشان در جمع خبرنگاران حاضر در حرم اظهار داشت: در ایام ولادت حضرت عبدالعظیم برنامه ها و مسابقات فرهنگی با عتوات مسابقه حکمت نامه حضرت عبدالعظیم از اول آذر تا پایان آذر ماه برگزار می شود که به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایای متبرکی اهداء خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آجرلو افزود: علاقمندان به شرکت در این طرح فرهنگی ، لازم است تعداد اجزاء درخواستی خود جهت تلاوت را، به سامانه پیامکی 300051220 ارسال و شماره اجزاء ارسالی از طریق سامانه را تلاوت و به حضرت(ع) هدیه خواهد شد.
وی در خصوص این مسابقه فرهنگی گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی میتوانند جهت دریافت پاسخنامه و شرکت در مسابقه با مراجعه به معاونت فرهنگی و امور زائران آستان مقدس واقع در ضلع شرقی حرم مطهّر و یا مراجعه به شبکه های اجتماعی اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی به آدرس های Eitaa.com/faAbdulazim و Sapp.ir/faAbdulazim اقدام کنند.

وی در رابطه با مسابقه طرح حفظ پیام امام رضا(ع ) بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی ، پس از حفظ نمودن متن فارسی و عربی پیام امام رضا علیه السّلام به حضرت عبدالعظیم (ع)با مراجعه حضوری به اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی و ارائه محفوظات خود، به قید قرعه هدایای متبرک را دریافت کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: مسابقه فرهنگی از کتاب حکمت نامه حضرت عبدالعظیم علیه السّلام بصورت حضوری و مجازی است و علاقمندان با مطالعه کتاب حکمت نامه حضرت عبدالعظیم، تألیف حضرت آیت الله محمدی ری شهری، می توانند جهت دریافت پاسخنامه و شرکت در مسابقه با مراجعه به معاونت فرهنگی و امور زائران آستان مقدس یا مراجعه به شبکه های اجتماعی اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی به آدرس های Eitaa.com/faAbdulazim و Sapp.ir/faAbdulazim اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی برنامه های فرهنگی امام رضا روابط عمومی و امور بین الملل امام رضا برنامه های فرهنگی حرم مطهر روابط عمومی و امور بین الملل شبکه های اجتماعی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم