Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@22:51:33 GMT

نوزاد عجول زن شیرازی را به دردسر انداخت + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۵۷۷۴

نوزاد عجول زن شیرازی را به دردسر انداخت + عکس

رکنا: مادر باردار اهل روستای قلات شهرستان شیراز نوزاد پسرش را در آمبولانس اورژانس به دنیا آورد.

حسن همتی مسئول روابط عمومی اورژانس فارس گفت: در پی تشدید درد زایمان خانم باردار ۲۳ ساله اهل روستای قلات شهرستان شیراز، این مادر با کمک امدادگران پایگاه اورژانس ۱۱۵، نوزاد پسرش را در مسیر انتقال به مرکز درمانی به دنیا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امدادگران اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات تخصصی زایمان، مادر و نوزاد پسر را برای مراقبت‌های بیشتر به بیمارستان حافظ انتقال دادند.
همتی با بیان اینکه این چهارمین بارداری مادر ٢٣ ساله بود، تصریح کرد: کارشناسان حاضر در شیفت خانم زینب کوهستانی و اقای امین شکری بودند.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد: در پی راه اندازی اورژانس بانوان، از ابتدای سال تاکنون ۱۷ نوزاد از سوی تکنسین‌های بانوان اورژانس فارس در هنگام انتقال مادر باردار به بیمارستان نوزاد در آمبولانس متولد و مادر و نوزاد سالم به بیمارستان منتقل شده اند.
وی اظهار داشت: از این تعداد نوزاد متولد شده ۱۱ نوزاد دختر و ۶ نوزاد پسر گزارش شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

هنگامی که به طور ناگهانی وارد خانه شدم مسعود و یک دختر را در حالت بدی دیدم تجاوز نگهبان کلیسا به 13 کودک در سرویس بهداشتی+عکس قیمت خودرو دست دوم خارجی شاسی بلند در بازار مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سود سهام عدالت به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد ماموریت فرناز درخانه مجردی مرد مخوف چه بود؟! / مجید کچل دستگیر شد! +عکس سیروس پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم / صحبت های شیرین زنی که به خاطر کار کثیف دستگیر شد ناگفته های زنان باردار و دختران زیر 10 سال از آزار مردان شیطان صفت دستگیری خانم بازیگر فیلم های ناجور! / او در خیابان چه کرد؟!+عکس بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس سلاخی شدن مرد نمایشگاه دار مشهدی توسط 3 نفر قاتل متولد شدن بره ای عجیب در پلدختر+ عکس پرونده‌ جنجالی سعید طوسی به کجا رسید؟ / آخرین خبر قیمت خودرو داخلی و خارجی دست دوم کسی از تنهاترین دختر تهرانی خبر دارد / خدیجه در میان اشک و آه رها شد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پزشکی نوزاد نجات عکس شهرستان شیراز عکس تجاوز ایران دختر تهران زندگی فیلم کودک عجیب قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، بعد از گذشت بیش از دویست روز از جنگ در نوار غزه، آثار مترتب بر آن در طرف رژیم صهیونیستی هر روز ابعاد گسترده تری ببه خود می‌گیرد. گزارش اختصاصی حسین روحانی فرد 

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار