Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:33:27 GMT

مهار حریق در دیزل قطار مسافربری

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۸۶۰۲

مهار حریق در دیزل قطار مسافربری

رکنا: آتش سوزی دیزل قطار مسافربری با تلاش آتش نشانان نیشابور مهار شد.

به گزارش رکنا، سید مهدی حسینی مدیر عامل اداره آتش نشانی نیشابور گفت:دیزل این قطار مسافربری درمهار حریق در دیزل قطار مسافربری محدوده بلوار جمهوری نیشابور روی داد که با اعلام آتش سوزی، بلافاصله گروهی از آتش نشانان به محل اعزام شدند و آتش را اطفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حریق با خاموش کننده دستی مهار شد تصریح کرد:خوشبختانه در این حادثه Incident به کسی آسیب وارد نشد.

مدیر عامل اداره آتش نشانی نیشابور گفت:علت این آتش سوزی در دست بررسی است.

حسینی افزود: قطار برای جایگزین دیزل دیگری به ایستگاه راه آهن نیشابور منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خانم معلم فاسد با دو دانش آموز 15 ساله اش ارتباط شنیع داشت +عکس وقتی وارد خانه شدم مسعود شوهرم را با یک دختر در حال همخوابی دیدم بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس پسرم به خاطر ارتباط مادرش با غریبه ها خودکشی کرد / همسرم دخترم را هم وارد بازی کثیفش کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سود سهام عدالت به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد سیروس پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم / صحبت های شیرین زنی که به خاطر کار کثیف دستگیر شد دستگیری خانم بازیگر فیلم های ناجور! / او در خیابان چه کرد؟!+عکس زمان واریز بسته حمایتی دولت برای کارمندان مشخص شد +شرایط دریافت دستگیری 2 مرد و یک زن در تیراندازی امروز صبح تهران +عکس کشتن پلنگ برفی با شلیک گلوله قتل پسر 2 ساله با اسلحه پدر / مردم شهرستان خوسف خراسان جنوبی عزادر شدند ادعای عجیب یک شرکت اسرائیلی علیه ایران ناگفته های زنان باردار و دختران زیر 10 سال از آزار مردان شیطان صفت خودکشی دختر جوان بابای مدرسه وقتی دروغ هایش لو رفت! / حمید چه گفت؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: قطار حادثه Incident اخبار حوادث آتش سوزی قطار حریق مسافربری مهار شد عکس تجاوز ایران دختر زندگی تهران فیلم زن کودک عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل