Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زانو زدن اسکات مک‌تومینای پشت دیواره‌ی دفاعی یونایتد در زمان شلیک ضربه‌ی ایستگاهی ساوت‌همپتون در رسانه‌های انگلیسی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش رکنا، در جریان بازی منچستریونایتد و ساوتهمپتون که به میزبانی ساوتهمپتون برگزار و با نتیجه‌ی تساوی 2-2 به پایان رسید اسکات مک‌تومینای بازیکن یونایتد برای ضربات ایستگاهی ساوتهمپتون از تکنیکی عجیب و غریب استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک‌تومینای با حرکات عجیبش پشت دیواره‌ی دفاعی یونایتد زانو می‌زد و سعی می‌کرد مانع از به ثمر رسیدن شوتهایی شود که احتمالاً با ارتفاع کم روانه‌ی دروازه‌ی تیمش می‌شوند. چندی پیش خوابیدن برازوویچ پشت دیواره‌ی دفاعی در زمان زدن ضربات ایستگاهی خبرساز شده بود و حالا به نظر می‌رسد مک‌تومینای روش عجیب دیگری برای دفاع در مقابل ضربات ایستگاهی ابداع کرده است.

اسکات تومینای زمانی که داور در سوت خود دمید و به نفع ساوتهمپتون اعلام یک ضربه‌ی آزاد کرد، پشت دیواره‌ی دفاعی یونایتد زانو زد و با بیرون آوردن سر خود از بین پاهای همبازی‌هایش سعی داشت محل ورود شوت را حدس زده و خود را در آن نقطه مستقر کند. هر چند تمام تلاشهای او بی‌نتیجه بود. چرا که ضربه‌ی سدریک سوارز بازیکن ساوتهمپون آنقدر عالی زده شد که از بالای دیواره‌ی دفاعی عبور کرد و داوید دخیا را مغلوب کرد تا در دقیقه‌ی 20 بازی دومین گل ساوتهمپتون به ثمر برسد.

ساوتهمپتون پیش از آن در دقیقه‌ی 13 با گل استوارت آرمسترانگ از یونایتد پیش افتاده بود. ولی بعد از آن یونایتد به بازی بازگشت و با گلهای لوکاکو و آندر هررا، بازی را در همان نیمه‌ی اول به تساوی 2-2 تبدیل کرد. نتیجه‌ای که تا آخر پایدار ماند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خانم معلم فاسد با دو دانش آموز 15 ساله اش ارتباط شنیع داشت +عکس وقتی وارد خانه شدم مسعود شوهرم را با یک دختر در حال همخوابی دیدم بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس پسرم به خاطر ارتباط مادرش با غریبه ها خودکشی کرد / همسرم دخترم را هم وارد بازی کثیفش کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سود سهام عدالت به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد سیروس پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم / صحبت های شیرین زنی که به خاطر کار کثیف دستگیر شد دستگیری خانم بازیگر فیلم های ناجور! / او در خیابان چه کرد؟!+عکس زمان واریز بسته حمایتی دولت برای کارمندان مشخص شد +شرایط دریافت دستگیری 2 مرد و یک زن در تیراندازی امروز صبح تهران +عکس فرود اضطراری هواپیمای مسافربری با گزارش یک مسافر که نقص فنی را فهمید + فیلم نوزاد عجول زن شیرازی را به دردسر انداخت + عکس از تعقیب و گریز پلیسی تا تیراندازی در خیابان های مشهد / این زن و شوهر تبهکار شهر را بهم ریختند+عکس خودکشی دختر جوان بابای مدرسه وقتی دروغ هایش لو رفت! / حمید چه گفت؟! سلاخی شدن مرد نمایشگاه دار مشهدی توسط 3 نفر قاتل

منبع: رکنا

کلیدواژه: رسانه عکس اعتراف انگلیسی شلیک عکس تجاوز ایران دختر زندگی تهران فیلم زن کودک عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • سم‌زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!