Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد اثنی عشری روز یکشنبه در نشست خبری افزود: برای ایجاد این مدارس آموزشی مطالعات لازم با هماهنگی سازمان سما و با هدف جذب دانش آموزان از کشور آذربایجان و ارایه اموزش های فنی و حرفه ای انجام شده و پارس اباد بعنوان آزمونه این طرح در استان اردبیل انتخاب شده است .
وی اظهار داشت: در حال حاضر مراکز آموزشی سما دارای 2 هزار دانش آموز در استان اردبیل است که طبق برنامه در سال 1400 این میزان به 30 هزار نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز فرهنگی آموزشی سما استان اردبیل افزود: مدارس سما در الگوی جدید و برنامه های مدون به واحدهای اموزشی کارآفرین و مهارت آموزی برای دانش آموزان و دانش آموختگان تبدیل می شود.
اثنب عشری گفت: سما تنها مرکز اموزشی در کشور است که تحصیلات و آموزش را از مقطع پیش دبستان شروع کرده و تا مقطع کارشناسی ارشد پیش می برد.
وی ادامه داد: مدل چشم انداز مجموعه سما با الگو برداری از آموزش عالی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی به گونه ای ترسیم شده که یک دانش آموز با طی نمودن دوران تحصیل و خروج از مدرسه حداقل 50 نوع مهارت را یاد گرفته باشد.
رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اردبیل با اشاره به 50 محصول دانش‌بنیان سما در استان اردبیل گفت: از این مجموعه سه محصول مهم دانش بنیان سما شامل کف پوش، دیوار و کیت با حضور معاون سما رونمایی شد و بقیه تا مهر سال آینده معرفی می‌شوند.
مراکز آموزشی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در استان اردبیل 2هزار دانش آموز و 2 هزار دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی دارد.
7110/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی فنی و حرفه ای کارشناسی مقطع کارشناسی ارشد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز

ابراهیم فهیمی امیدعلی رعنایی کد خبر 6093379

دیگر خبرها

  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد