Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:27:22 GMT

مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان آبادان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۵۷۳۳

مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان آبادان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دادگستری آبادان در آئین افتتاح این مجتمع با بیان اینکه در بخش قضایی کارکرد قابل قبولی داریم، گفت: نبود فضای کافی در هنگام مراجعات مردمی سبب ایجاد ازدحام در راهروهای دادگستری و ایستادن مردم در صف های طولانی شده بود لذا براساس مصوبه شورای تامین و تعاملی که از طریق فرماندار وقت با شرکت پالایش نفت داشتیم، توانستیم فضای کنونی را برای ایجاد مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان آبادان از آنان تحویل بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس محمدی زاده افزود: این مجتمع دارای فضایی دو هزار متر مربعی با ۲۵ اتاق است که قرار گرفتن آن در نزدیکی دادگستری آبادان، مراجعان را با مشکل در تردد مواجه نمی کند، این محل فضایی  مطلوب برای حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم است.

وی اظهار کرد: از امروز دو شعبه از شعبه های حل اختلاف در این مجتمع مستقر شده اند و به مرور زمان نیز سایر شعبه ها به این مجموعه اضافه خواهند شد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در هشت ماهه گذشته، حدود پنج هزار پرونده اعم از رایی و صلحی در شورای حل اختلاف ما در حوزه قضایی آبادان به سرانجام رسیده است.

کد خبر 4473921

منبع: مهر

کلیدواژه: ابادان دادگستری خوزستان شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری