Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که به دعوت رسمی رئیس دانشگاه سچنوا به روسیه سفر کرده بود، با این دانشگاه قرارداد همکاری‌های علمی و دانشگاهی امضا کرد.

 به گزارش ایسنا، در این نشست که در دانشگاه سچنوا برگزار شد، طرفین پس از تبادل نظر در خصوص اجرایی شدن همکاری‌ها در زمینه آموزشی و پژوهشی قرارداد امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی آن بر چگونگی اجرایی شدن دوره‌های مشترک، ظرفیت دوره‌ها، تبادل استاد و دانشجو، پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، استادان مدعو و انتقال تکنولوژی اشاره شده است.

همچنین در این نشست، ضمن ارائه توانمندی‌ها و زمینه‌های همکاری مشترک دو دانشگاه در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و بین‌المللی دکتر آقاجانی رییس دانشگاه، دکتر امیر محسن ضیایی معاون آموزشی، دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری و دکتر مهرداد فیضی معاون بین‌الملل دانشگاه، به بازدید و گفت و گو با روسای مرکز مهارت‌های آموزشی simulation center، بیمارستان آموزشی، کلینیک ارولوژی، پژوهشکده تحقیقات علوم پایه پزشکی و دارویی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بازدید از مرکز جامع و بسیار پیشرفته خدمات توانبخشی، کلینیک ارزیابی سلامت و مرکز جامع، پیشرفته و هوشمند مهارت‌های بالینی پزشکی عمومی و تخصصی بخش دیگری از بازدیدهای ریاست دانشگاه بود.

دانشگاه سچنوا که به صورت تخصصی در حوزه علوم پزشکی فعالیت می‌کند، با ۲۶۰ سال سابقه قدیمی‌ترین دانشگاه روسیه محسوب می‌شود و دارای ۱۰ دانشکده، یک پارک علم و فناوری، کلینیک‌های مجهز، مرکز آموزش مهارت‌های بالینی، مراکز تحقیقاتی پیشرفته و محققان برجسته، رتبه اول علوم پزشکی در کشور روسیه را دارد و از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی محسوب می‌شود.

این دانشگاه ۱۷۲۱ عضو هیئت علمی و ۱۸ هزار دانشجو دارد که از این تعداد دانشجو، حدود سه هزار نفر را دانشجویان خارجی از ۸۰ کشور جهان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز

ایسنا/فارس در سفر رسمی رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تاجیکستان، دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی وزارت تندرستی تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۶ اردیبهشت و در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات،  دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه بهداشت ودرمان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد