Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: حسین انتظامی که از سال ۱۳۸۳ تاکنون، نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات بوده است، برای هشتمین بار به این عنوان انتخاب انتخاب شد.

هفدهمین دوره از انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات در دومین دور خود دقایقی قبل به کار خود پایان داد و بر اساس اعلام نتایج، حسین انتظامی با ۹۵۹ رأی بار دیگر به عنوان نماینده برگزیده مدیران مسئول معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظامی به عنوان مدیر مسئول نشریه فارغ‌التحصیلان در این انتخابات شرکت کرده بود.

محمد مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق که در این انتخابات با انتظامی رقابت جدی داشت، با ۵۳۸ رأی به عنوان دوم دست یافت و از حضور در هیات نظارت بر مطبوعات باز ماند.

در مرحله اول این انتخابات که ۲۶ آبان ماه با مشارکت ۱۷۱۳ نفر از مدیران مسئول واجد شرایط به میزبانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد هم پیشتاز نتیجه حسین انتظامی بوده است.

بر اساس نتایج شمارش آرا در مرحله اول، حسین انتظامی مدیرمسئول نشریه «فارغ التحصیلان» با کسب ۸۵۲ رأی در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات بیشترین رأی را از آن خود کرد، اما برای منتخب شدن نهایی به ۵ رأی دیگر نیاز داشت. بعد از انتظامی، مهدی رحمانیان (مدیر مسئول روزنامه «شرق») با کسب ۲۲۲ رای دوم و میلاد زارعی با ۵۲ رای سوم شده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن حسین انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!