Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بجنورد در جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه استکبار جهانی در تلاش است مردم را با اسلامی آشنا کند که به ظلم و استکبار کاری نداشته و بی تفاوت به اتفاقات جهان، تنها تماشاگر باشد، گفت: تفکر سکولاریسم، موریانه ای به جان اسلام ناب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز (11 آذر) در جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد که با حضور آخوند یزدانی، امام جمعه باغلق و دیگر مسئولان برگزار شد، با بیان اینکه امروز هر چه داریم از اسلام ناب داریم، گفت: امروز ما وارث یک امانت بزرگ از پیامبر هستیم و آن اسلام ناب محمدی است که موتور انقلاب اسلامی ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مکتب اسلام، ولایت فقیه، وحدت و امنیت را چهار موتور محرک انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اگر نقش مهم و تأثیرگذار ولایت فقیه نباشد، مکتب اسلام کارساز نیست و به جای اسلام ناب، اسلام آمریکایی در جامعه حکم فرما می شود.

 

امام جمعه بجنورد نقش وحدت را نیز همچنین بسیار مهم خواند و بیان داشت: وحدت توانسته انقلاب ما را با وجود همه تهاجم ها، کارشکنی ها و تهدیدات دشمنان به سرعت رو به جلو پیش ببرد و تا جایی رسانده که دنیا را متحیر ساخته است.

 

حجت الاسلام یعقوبی افزود: امنیت نیز نقش حیاتی این موتور محرک است، چرا که اگر امنیت نباشد، اقتصاد، سیاست و همه چیز ما متزلزل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امروز شکل گیری جبهه مقاومت در دنیا به برکت همین موتورها است، گفت: دشمن با مانع تراشی های بسیار به شدت در پی ایجاد سرعت گیر برای این موتور محرک است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، اسلام بدلی در مقابل اسلام ناب، اختلاف، اختلاس و اختلال را چهار موریانه دشمن به جان انقلاب خواند و گفت: اگر این دشمنی ها و کارشکنی ها را به خوبی بشناسیم از مشکلات و بن بست های انقلاب به خوبی عبور خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام یعقوبی افزود: اسلام بدلی، بی دردسر، اسلامی که با ظلم و تفکر لیبرالی بسازد و اسلام سکون و سکوت، اسلامی است که دشمن در تلاش است در مقابل اسلام ناب محمدی در نظام ما پایه ریزی کند.

 

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در تلاش است مردم را با اسلامی آشنا کند که به ظلم و استکبار کاری نداشته باشد و بی تفاوت به اتفاقات جهان، تنها تماشاگر باشد.

 

وی اسلام عربستان و اسلام کشورهای عربی که تنها می خواهند خودشان را حفظ کنند را از نوع اسلام آمریکایی دانست.

 

امام جمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه دشمن با ایجاد اختلاف سعی دارد کشورهای مسلمان را به جان هم بیاندازد، افزود: هدف از تقویت عربستان نیز این است که در مقابل ایران جبهه سازی کند و جهان اسلام را به جان هم انداخته و اقتدار آن را از بین ببرد.

 

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دشمن به اختلاس ها امید بسته تا اقتصاد کشور را فلج کند، گفت: اختلاس گران و غارت کنندگان بیت المال در حقیقت تروریست های اقتصادی هستند که وجهه نظام اسلامی را دگرگون می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد اختلال، ارکان نظام را نشانه گرفته، اظهارداشت: کسانی هستند که می خواهند ولایت فقیه را ناکارآمد جلوه دهند و همه نارسایی ها را از ولایت فقیه  بدانند و جوانان ما را به شبهه بیندازند که نظام ولایی دیگر جواب نمی دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تنها رسالت تصویب چند تا قانون و مصوبه را ندارد، افزود: باید با خدمت رسانی درست، دل ها و نگاه ها را به هم نزدیک کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، خطاب به مسئولان تأکید کرد: از جناح بازی و جناح گرایی بپرهیزید و با وجود تمام اختلاف نظرها در عمل خدمتگزار مردم باشید.

 

وی اظهارداشت: خدمات را عادلانه توزیع کنید، واقعیت ها، دردها و مشکلات جامعه را ببینید و به رفع آن بپردازید.

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز میرزا کوچک جنگلی اصفهان زکات نماز انقلاب اسلامی بسیج مجلس محمد جواد ظریف اسلام ناب محمدی ص امام جمعه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ‏حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش خبرگزاری‌ها و رسانه به صورت عموم در ‏دنیا برجسته و بی‌بدیل است.

وی بیان کرد: اگر بگوییم مناقشات و دعواهای دنیا ساری و جاری بوده و ‏اسلحه و مهمات و سلاح آن رسانه‌ها هستند یک واقعیت را بیان کردیم.‏

این مسئول ادامه داد: امروزه رسانه می‌تواند در نقش افسر خط مقدم مبارزه و جهاد تبیین و کمک ‏کننده به تبیین جهاد تبیین باشد، مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است و نقش رسانه‌ها در این میان غیرقابل انکار است.‏

درویشی با اشاره به اینکه امروز رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی اگر اتفاقی در غزه ‏رخ بدهد به سادگی از کنار آن عبور می‌کنند چون عقبه رسانه‌ای قوی دارند و افکار ‏عمومی جامعه و دنیا را با آن جنایات همراه می‌کنند، بیان کرد: البته امروز جوان‌های ‏بیداری در اقصی نقاط دنیا پیدا شده‌اند که نمونه آن‌ها را امروز در دانشگاه‌های مختلف ‏آمریکا شاهد هستیم و در واقع شاهد ظهور یک نسل جدید و جوان در این کشور هستیم.‏

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بیان کرد: رسانه‌ها باید زمینه‌ساز  پیش‌برندگی و توسعه یک کشور و مؤثر در فرهنگ‌سازی یک کشور و ایجاد زمینه و ‏رواج هنجارهای یک جامعه باشند.‏

وی افزود: امروز در آستانه شهادت شهید مطهری و تجلیل از معلمان قرار داریم که باید ‏جدی و واقعی باشد نه از روی رفع تکلیف، چراکه جایگاه معلم رفیع بوده و حرمت معلم ‏با حرمت بزرگان برابری می‌کند.‏

درویشی اضافه کرد: معلم حامل دانش و تربیت است لذا برای ما مهم است و هرچه جایگاه ‏او رفیع باشد جامعه ارتقاء پیدا می‌کند و حرمت‌ها رعایت می‌شود.‏

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: افکار شهید مطهری مهم ‏بوده و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود قابل استفاده است و باید از کسانی که حق ‏تربیتی و پدری بر گردن ما دارند تجلیل کنیم.‏

وی تأکید کرد: مبارزه با دشمن در خط مقدم و عرصه جهاد تبیین بدون معلمین امکان‌پذیر ‏نیست.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد