Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بهرمن رئیس هیات ووشو استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: نماینده هرمزگان به دلیل مشکلات مالی در آستانه انصراف از مسابقات لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور قرار دارد.
وی گفت : نماینده هرمزگان ابتدا با نام شهرداری بندرعباس در رقابت های هفته اول و دوم لیگ برتر ووشو مقابل حریقانش به میدان رفت اما به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان باشگاه شهرداری در رقابت های هفته سوم و چهارم مقابل حریفان به میدان نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات ووشو استان با اشاره به اینکه باشگاه شهرداری حدود ۸۰ میلیون تومان بدهی به فدراسیون دارد، افزود: پس از عدم حمایت مسئولان باشگاه شهرداری قرار شد تا این تیم با نام هیات ووشو هرمزگان در بازی های هفته پنجم و ششم به میدان برود که متاسفانه با توجه به مشکلات مالی توان حضور در این رقابت ها را ندارد.
علیرضا بهرمن گفت: بدین ترتیب مسابقه فردای تیم هیات ووشو هرمزگان مقابل تیم صدر جدولی پارس جنوبی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر ووشو برگزار نخواهد شد.
رئیس هیات ووشو استان هرمزگان گفت: البته در تلاش هستیم تا با کمک مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مشکلات این تیم را بر طرف کنیم تا از انصراف نماینده استان در رقابت های لیگ برتر ووشو جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/ب

تیم ووشو شهرداری بندرعباس مقابل پارس جنوبی به میدان نمی رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ووشو هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین