Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ایوب زاده رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان فارس بیان کرد: دور برگشت مسابقات دسته یک فوتبال رومیز باشگاه‌های کشور با حضور یازده تیم در کرج برگزار شد و تیم آباده رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان فارس إضافه کرد: محمدعلی خدادادی، محمد نعمت اللهی، احمد نصیری و حسین علی قربانی به مربیگری محمد علی خدادادی اعضای تیم آباده در رقابت‌های دسته یک فوتبال رومیز باشگاه‌های کشور را تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در فصل آینده مسابقات دسته برتر فوتبال رومیز باشگاه‌های کشور، تیم‌های حافظیه شیراز و آباده از استان فارس حضور خواهند داشت.

فوتبال دستی یکی از ورزش‌ها و بازی‌های روی میز است و فوتبال دستی را ورزشی تعریف کرده‌اند که معمولاً بین یک یا ۲ نفر روی یک میز مخصوص با آدمک‌هایی که به میله‌هایی وصل شدند انجام می‌شود.

این بازی را می‌توان در فضای باز و در سالن‌های سرپوشیده و حتی در خانه انجام داد، تعداد نفرات این بازی به صورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و تعداد نفرات هر تیم ۲ نفر است که یک تا ۴ نفر هم می‌توانند ذخیره باشند.

زمان بازی در مسابقات تیمی و انفرادی فوتبال رومیز ورزشکاران در ۵ زمان ۱۵ دقیقه‌ای تعریف شده که زمان استراحت بین هر نیمه ۵ دقیقه است و در هر تایم ورزشکاران می‌توانند ۲ استراحت ۳۰ ثانیه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/

راهیابی فارس به لیگ برتر فوتبال رومیز مردان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

تنیسور روسی شماره ۸ جهان درباره صعودش به فینال مسترز مادرید صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره روبلف درباره صعود به فینال مسابقات خاکی مسترز مادرید (اسپانیا) گفت: صعودم به فینال پاداش شکست‌های اخیرم است. اکنون در فینال مسترز هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است

این تنیسور روسی و شماره 8 جهان درباره رویارویی با فلیکس اوگر کانادایی در فینال مسترز مادرید اظهار داشت: می‌گویند چون حریفم در میان 30 نفر برتر جهان نیست، برنده بازی خواهم شد. من این‌گونه به آن نگاه نمی‌کنم. می‌دانم که فلیکس زمانی میان 10 نفر برتر جهان قرار داشت. سال گذشته او مدتی بازی نکرد، به همین دلیل موقعیت‌های خود را در رده‌بندی از دست داد. اکنون او بهتر و بهتر بازی می‌کند. بنابراین من هرگز به رتبه‌بندی نگاه نمی‌کنم.

آندره روبلف و فلیکس اوگر فردا در فینال مسترز مادرید 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ