Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@07:58:53 GMT

کتاب «سید زنده است» در دزفول به مسابقه گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۷۰۵۷

کتاب «سید زنده است» در دزفول به مسابقه گذاشته شد

محمد اسماعیلی، دبیر کانون جلسات قرآن مساجد شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، بیان کرد: مسابقه کتابخوانی کتاب «سید زنده است» روایت زندگی شهید مجید ابوالقاسمی از شهدای مدافع حرم دزفول به قلم علی موجودی، ویژه اعضای جلسات قرآن این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کتاب با تخفیف 50 درصد در اختیار علاقه‎‌مندان به شرکت در این مسابقه قرار می‌گیرد، افزود: فروش کتاب و ثبت‌نام در این مسابقه آغاز شده و مسئولان جلسات قرآن می‌توانند جهت دریافت کتاب به دفتر کانون جلسات قرآن مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی ادامه داد: شهید ابوالقاسمی از مسئولان جلسات قرآن مساجد شهرستان و هم‌نسل جوانان و مسئولان جلسات قرآن است؛ از همین رو در این مسابقه تلاش بر این است که کتاب به دست مسئولان جلسات قرآن برسد.

دبیر کانون جلسات قرآن مساجد شهرستان دزفول با بیان اینکه شرکت‌کنندگان تا بهمن‌ماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: 300 نسخه از کتاب «سید زنده است» ویژه مسئولان جلسات قرآن تهیه شده است.

وی اظهار کرد: پیش از این کتاب «جوانمرد قصاب» با موضوع یکی از شهدای شهرستان دزفول در میان اعضای جلسات قرآن به مسابقه گذاشته شد و با همکاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان 400 نسخه از کتاب در اختیار مسئولان جلسات قرار گرفت.

اسماعیلی در پایان، تشکیل دوره آموزشی هلال احمر ویژه مسئولان برگزاری اردوهای جلسات قرآن و جشنواره ورزشی ویژه اعضای جلسات قرآن را از دیگر برنامه‌های این کانون در روزهای آینده عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فرهنگی مسابقه کتابخوانی سید زنده است کانون جلسات قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود