Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش اصفهانی شطرنج نابینایان و کم‌بینایان با ابراز نارضایتی از عدم تحقق قول‌های مسئولان استانی گفت: امیدوارم با حضور رشته شطرنج کم‌بینایان و نابینایان در المپیک ۲۰۲۰ موافقت شود. ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

امید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره آخرین وضعیت خود پس از حضور و افتخارآفرینی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: در رشته شطرنج در کلاس کم‌بینایان و نابینایان موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره تیمی شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره سطح رقابت‌های پاراآسیایی تصریح کرد: رقابت‌های پاراآسیایی آوردگاه بسیار مهمی محسوب می‌شود و این رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و رقابت‌های فشرده‌ای را در طول زمان برگزاری مسابقات با حریفان برگزار کردیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم شطرنج نابینایان و کم‌بینایان درباره پرداخت پاداش رقابت‌های پاراآسیایی از سوی مسئولان استانی و کشوری، خاطرنشان کرد: قول‌های مسئولان وزارت ورزش تا به این لحظه عملی شده و قرار است پاداش‌ها به صورت نقدی پرداخت شود.

اصفهان| امید زیادی به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو دارممدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با استاندار اصفهان دیدار کردنداصفهان| ورزشکاران مدال‌آور روی پاداش استاندار حساب باز کرده بودند

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌های استاندار سابق اصفهان قرار بر این بوده که به مدال‌آوران این دوره از رقابت‌ها به ترتیب کسب مدال از طلا تا برنز 50، 30 و 20 سکه اهدا شود که امیدوارم به زودی این پاداش‌های به دستمان برسد.

کریمی درباره برنامه‌هایی که برای آینده ورزش خود در نظر دارد، گفت: نهایت تلاش خود را برای افزایش مدال‌ها در رقابت‌های پیش رو انجام می‌دهم تا رکوردی را در ورزش کم‌بینایان و نابینایان ثبت کنم.

ملی‌پوش اصفهانی شطرنج نابینایان و کم‌بینایان افزود: امیدوارم با حضور رشته شطرنج کم‌بینایان و نابینایان در المپیک 2020 موافقت شود و حضور موفقی در آن رقابت‌ها نیز داشته باشم.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی