Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - نخستين همايش `سياستمدار مفسر` با هدف بررسي آثار و انديشه قرآني آيت الله هاشمي رفسنجاني، 18 آذر جاري در دارالقرآن کريم زنجان برگزار مي شود.

دبير ستاد بزرگداشت آيت الله هاشمي رفسنجاني دراستان زنجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينکه شيوه تفسيري مرحوم آيت الله هاشمي رفسنجاني از نظر نوع نگاه به مفردات و کلمات و آيات قرآن در جهان اسلام منحصربه فرد است، افزود: برخي از شخصيت هايي که در امر تدوين `تفسير راهنما` و تفسير موضوعي آيت الله هاشمي رفسنجاني فعاليت مي کنند، پذيرفتند تا اين شيوه تفسيري را در قالب همايشي بررسي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فريدون خادم ادامه داد: `تفسير راهنما` يکي از تفاسير موضوعي قرآن به قلم آيت الله هاشمي رفسنجاني است که بخشي از آن از مجموعه فيش‌هاي تهيه شده در زندان دوره پهلوي فراهم آمده‌ است.
وي با بيان اينکه «مرکز فرهنگ و معارف قرآن» در آغاز فعاليت خود براي تکميل برداشت‌هاي تفسيري آيت الله هاشمي رفسنجاني کار تدوين تفسير راهنما را با روشي نو آغاز کرد، اظهار داشت: در اين تفسير، بيش از 60 هزار فيش و برداشت از قرآن بر اساس ترتيب آيات گرد آمده و در 22 جلد تدوين شده است.
خادم افزود: با هماهنگي هاي صورت گرفته در ستاد بزرگداشت استان، در کنار همايش قرآني، نمايشگاه آثار آيت الله هاشمي نيز برپا خواهد شد.
دبير ستاد بزرگداشت آيت الله هاشمي رفسنجاني گفت: همايش `سياستمدار مفسر` با حضور شخصيت هاي کشوري از جمله دستيار ويژه رئيس‌جمهوري در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي، پژوهشگران برجسته کشوري و مسئولان استاني، 18 آذر جاري، ساعت 14:30، در دارالقرآن کريم زنجان برگزار مي شود.
آيت الله هاشمي رفسنجاني 19 دي 1395 در 82 سالگي دار فاني را وداع گفت.
3088/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ معاصر ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است