Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ۳ هزار و ۲۰۰ معلول در شهرستان نهاوند شناسایی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان نهاوند در راستای مناسب‌سازی معابر و ساختمان ادارات در حد توان و تا جایی که بنای ساختمان‌ها اجازه می داد اقداماتی انجام شده است، گفت: اداره برق شهرستان نهاوند در این راستا اقداماتی در خصوص ایجاد سرویس بهداشتی و رمپ مناسب انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بهزیستی نهاوند با اشاره به اینکه معلولان شهرستان نهاوند در بحث بهره مندی از یارانه‌ها ثبت‌نام‌شده‌اند، گفت: طی سال گذشته ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان ارائه شده و طی سال جاری و تاکنون نیز یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

محمدی بابیان اینکه مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان نیز علاوه بر اعتبار تخصیصی برای اشتغال معلولین در نظر گرفته شده است، گفت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند کارگاه‌هایی وجود دارد که معلولان در آن مشغول به کار هستند.

کد خبر 4474662

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی محمد محمدی نهاوند همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سطح مزارع گل‌محمدی در این منطقه، اکنون ۱۵ هکتار است که سه هکتار از آن، به بهره برداری اقتصادی رسیده است.

به سبب ارزش اقتصادی بالا، نیاز آبی کم و سازگاری با اقلیم منطقه، سالانه تا ۵ هکتار به این سطح افزوده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان