Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز بر وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تاکید کرد. ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ اسماعیل طاهرخانی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز اظهار داشت: نیروی مسلح در کنار یکدیگر و وحدت آنان باعث دلگرمی مردم و مسئولان در ابعاد مختلف خواهد بود و برای دشمنان یاس و ناامیدی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و جانفشانی نیروهای مسلح هستیم که باید در راستای توسعه و پیشرفت کشور تلاش شود.

بررسی الگوی وحدت اسلامی در مراسم‌های دینیاقتدار و وحدت نیروهای نظامی و انتظامی خواب دشمنان نظام را آشفته کرده استامام جمعه سنندج: بیداری اسلامی زمینه‌ساز تقویت وحدت در جهان اسلام است

حجت السلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در این دیدار افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند اما دشمنان بدانند که نیروهای مسلح با همدلی و همفکری جدایی ناپذیر و متحد اند.

وی تصریح کرد: بساط دشمنان و مستکبران با اتحاد و همدلی نیروهای مسلح و بهره‌گیری از دستاوردهای انقلاب برچیده خواهد شد.

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز بیان داشت: هیچ جدایی بین نیروی های انتظامی و سپاه پاسداران وجود ندارد و همه نیروی مسلح در راستای اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تلاش کوشش هستند و در یک ‌مسیر گام برمیدارند. 

وی افزود: یکی از ماموریت های اصلی نیروی انتظامی همکاری با بسیج و سپاه در راستای ماموریت های نظم و امنیت در شهرستان البرز خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

R41364/P1486/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

ارسلان مالکی در دیدار با معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بر ادامه همکاری و هم‌افزایی طرفین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

سود تسهیلات مسکن به ۱۸ درصد کاهش یافت

وی گفت: در این نشست درباره ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

این مهم در راستای دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن و ساخت مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح اجرایی می‌شود.

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟

پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 849618 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر مهم دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح تهران

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان