Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 2 هزار و 338 معلم این استان با ارسال آثارشان در بیست و یکمین برنامه ملی معلم پژوهنده شرکت کردند.

حسین رحمانیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: برنامه معلم پژوهنده از جمله دستاوردهای مهمی است که از سوی پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش، شورای تحقیقات استان‌ها، مدیران و معلمان مورد توجه و حمایت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقش مهم پژوهش درکیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت تصریح کرد: افزایش سطح مشارکت معلمان در این برنامه ،شرکت گسترده آن‌ها در دوره‌های اقدام پژوهی،افزایش کیفیت طرح‌ها و اقبال روزافزون به اهمیت تفکر و عمل مبتنی بر پژوهش از جمله عوامل موفقیت آمیز برنامه اقدام پژوهی در بین معلمان را تشکیل می دهد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: آثار معلمان پژوهنده در مرحله آموزشگاهی ، منطقه ای ، استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار می گیرد.
رحمانیان ادامه داد: داوری این طرح ها را 54 داور البرزی بر عهده داشتند.
وی اضافه کرد: گزارش های اقدام پژوهی معلمان البرز در بیست و یکمین برنامه ملی معلم پژوهنده حاکی از رشد کیفیت مدار طرح های پژوهشی است .
وی در پایان به کسب رتبه نخست البرز در 3 سال متوالی در برنامه معلم پژوهنده کشور پرداخت و گفت: امیدواریم در بیست و یکمین برنامه معلم پژوهنده بار دیگر معلمان برای استان رتبه برتر کشور ی کسب کنند.
استان البرزحدود 25 هزار معلم دارد.
2819/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معلم پژوهنده برنامه ملي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادوی روز معلم معلمان مناطق عشایری سوژه شبکه‌های اجتماعی شد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، این عکس با این نوشته «شاید براتون جالب باشه بدونید معلمای عشایر برا روز معلم ،چی هدیه میگیرن» در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر جزو پربازدیدها قرار گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903087

دیگر خبرها

  • وزوز گوش نشانه کاهش شنوایی
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان
  • قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی
  • کادوی روز معلم معلمان مناطق عشایری سوژه شبکه‌های اجتماعی شد/ عکس
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است