Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@23:32:14 GMT

هیئت انصارالمهدی(عج)؛ میزبان محبان اهل بیت(ع)

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۲۷۹۴

هیئت انصارالمهدی(عج)؛ میزبان محبان اهل بیت(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم هفتگی سخنرانی، زیارت عاشورا و سینه‌زنی سه‌شنبه، 13 آذرماه، ساعت 20:30 در هیئت انصارالمهدی(عج) نسیم‌شهر برگزار می‌شود.
در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌پور، مبلغ دینی و روحانی این هیئت سخنرانی می‌کند و در ادامه مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) از جمله حسن آخوندی، رضا جوهری و یوسف جلیلی به ذکر مصیبت و مرثیه‌سرایی می‌پردازند و به صرف شام از شرکت‌کنندگان پذیرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عاشقان اهل بیت(ع) جهت شرکت در این مراسم می‌توانند به جنوب غرب تهران، نسیم شهر، خیابان ۱۴متری شهید چمران، کوچه جامی، پلاک 177 مراجعه کنند تا از فیوضات این مراسم بهره‌مند شوند.
منوچهر جلیلی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هیئت انصارالمهدی نسیم شهر ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم

مدارک هویتی شهید افغانستانی نشان می‌داد که وی با نام نسیم افغانی و با عضویت بسیجی در گردان «سیف الله» از لشکر ۵ نصر خراسان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده است.

خرداد ۱۳۹۹ بود که پیکر یک شهید افغانستانی در منطقه عملیاتی والفجر یک پیدا شد؛ ۲۲ بهمن ۱۳۶۲ در فکه جان خود را فدای اسلام کرد و پیکرش همان جا ماند و پیکرش بر روی دوش هموطنانش در آستان قدس رضوی تشیع شد و به خاک سپرده شد.

در همان زمان سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد هرکسی که می‌تواند در شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی کمک کند.

حالا پس از سال ها قفل حکایت مفقودی خانواده شهید نسیم افغانی گشوده شد.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و انجام تست دی‌ان‌ای از افراد مدعی، نسبت خانوادگی محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند تا هنر بیاموزند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • استان یزد میزبان لاله گمنام