Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، در هشتمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که شامگاه دوشنبه (12 آذر) در وزارت کشور برگزار شد، بر ضرورت باور شرایط و الزامات جنگ اقتصادی از سوی همه دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف کشور و همچنین صاحبان تریبون‌های عمومی؛ از خطبه‌های جمعه و جماعت گرفته تا رسانه‌ها و فضای مجازی تأکید و تصریح کرد: با اعتماد به توان کشور و اتکاء به مردم هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم‌ها نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تبیین ضرورت استمرار آرامش و ثبات موجود در فضای افکار عمومی بر اهمیت بسیار زیاد رضایت‌مندی مردم و در عین حال استمرار مقاومت مردم تأکید کرد.

وزیر کشور با اشاره به در پیش رو بودن طرح بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است همه دستگاه‌ها، شرایط بخش‌های مرتبط بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی را به صورت واقع بینانه در رسانه‌ها مطرح کنند و رسانه‌ها هم از کارشناسان مجرب و حقیقتاً مطلع از ابعاد مختلف مسئله، برای بحث‌های کارشناسی در این زمینه استفاده کنند.

رحمانی فضلی در همین زمینه خاطرنشان کرد: نقدها بایستی مطرح شود اما رسانه‌ها از جمله رسانه ملی نباید به عنوان بررسی بودجه، میدان طرح حب و بغض‌ها و داوری‌های غیرمنصفانه و غیرعادلانه قرار گیرند.

وی با تبیین مجدد اهمیت مدیریت صادقانه و واقع بینانه افکار عمومی و ضرورت اقناع مخاطبان، پاسخگویی فوری دستگاه‌های مختلف کشور به شبهات و انتقادات مطرح شده در رسانه‌ها را خواستار شد و در عین حال بر ضرورت ایفای نقش مسئولانه اصحاب رسانه در این عرصه تأکید کرد.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ضمن ارزیابی مثبت از گزارش‌های ارائه شده از سوی کارگروه‌های تخصصی ستاد در این جلسه، بر ضرورت ارتقاء حرکت‌های ایجابی و تلاش برای انعکاس واقعی خدمات و دستاوردهای بخش‌های مختلف کشور از طریق همکاری دستگاه‌های مختلف و رسانه ملی تأکید کرد.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان