Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد گفت: وزیر علوم تاکنون تعامل بسیار خوبی با ما داشته و از وزرایی است که در آموزش عالی به جایگاه بخش غیردولتی واقف است و ان شاءالله که استیضاح نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره انرژی و مواد که صبح امروز در دانشگاه آزاد برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص استیضاح وزیر علوم در پاسخ به خبرنگار دانشجو گفت: وزیر علوم تا کنون تعامل بسیار خوبی با ما داشته و از وزرایی هستند که در آموزش عالی به جایگاه بخش غیردولتی واقف هستند و ان شاالله که استیضاح نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص برنامه امروز گفت: دانشگاه آزاد از اولین دانشگاه‌هایی است که در قالب برنامه‌های علمی این نشست را برگزار کرده و در این زمینه سند بسیار خوبی تنظیم شده و شورای راهبردی نیز تشکیل شده است و امروز ما افتخار داریم که در برنامه مواد و انرژی با صد‌ها زمینه به رفع چالش‌ها بپردازیم.

وی در ادامه گفت: در زمینه تعامل فناوری سرانه نوآوری نیز تشکیل شده و ساختمان‌های مناسبی در این زمینه اختصاص داده شده همچنین طرح مدرسه مهارت برای دانشجویان آماده شده و از همه متفکران در زمینه انرژی و مواد دعوت می‌شود تا در جهت تبادل علم و عمل ما را همراهی کنند.

طهرانچی در خصوص تغییر چارت دانشگاه افزود: نگاه جدیدی در حوزه ستادی به وجود آمده همچنین ما نگاه ویژه‌ای به حوزه پزشکی داشته ایم و معاونتی جهت آموزش و پژوهش تحصیلات تکمیلی در این زمینه تاسیس شده است همچنین در زمینه علوم انسانی باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم که در این راستا معاونتی نیز تشکیل شده و دروس علوم اجتماعی، هنر را اداره می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار کرد: حوزه‌ای به نام علوم پایه و مهندسی فنی نیز تشکیل شده و همچنین به حوزه فناوری و نوآوری باید نگاهی ویژه شود خواستار بسترسازی اشتغال برای دانشجویان هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طهرانچی وزیر علوم دانشگاه آزاد استیضاح وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند

محمدرضا پور معین، عضو انجمن خادمان قرآن در حاشیه بازید از نمایشگاه «دستاوردهای وقف» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: موجب خرسندی است که نگاه متفاوتی در حوزه وقف در جریان است و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر در حوزه توجه به دانش بنیان‌ها، سازمان اوقاف و امور خیریه با اینکه شاید انتظار نمی‌رفت یک سازمان فقاهتی و فرهنگی و دینی اینقدر خوب در این امور شرکت کند، حقیقتاً خوب ورود کرده و جای تشکر دارد.

وی اظهار کرد: شاید قبلاً یک آبراه، یک پل یا درمانگاه را به حوزه وقف وارد می‌کردیم اما اکنون شایسته است که واقفان هم در حوزه دین و هم حوزه خدمات به مؤمنان در زمینه رفع نیازهای جدید اقدامات خیرخواهانه خود را انجام دهند.

پورمعین عنوان کرد: در زمینه ایجاد فضای بهداشتی و درمانی که در حوزه دهان و دندان با عنوان ایمپلنت می‌شناسیم، امروز در این نمایشگاه دیدم که کار شگرفی توسط وقف در این حوزه انجام شده که هم با علوم روز و هم با هزینه کمتر به دست مردم می‌رسد.

وی افزود: ساختن مسجد حتماً لازم است اما سلامت نمازگزار نیز واجب است. داشتن مردمانی سالم و با حال و روز خوب با آشنایی علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرد. همچنین امروز مشاهده می‌شود که در حوزه وسایل نقلیه ابتکاراتی انجام شده که جای این اقدامات خالی بود و امید است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

عضو انجمن خادمان قرآن تصریح کرد: در حوزه فرزند آوری و امور اجتماعی و بانکی و زیر ساختهای ارتباطی هنوز جای کار وجود دارد. ما به عنوان تنها کشور شیعه جهان باید مثل یاقوت و الماس بدرخشیم چون هم ابتکارات خوب و هم جوانان هوشمند داریم و هم زمینه فعالیت در این کشور پهناور وجود دارد. باید از همه پتانسیل خود در راه پیشرفت ایران اسلامی استفاده کنیم.

کد خبر 6092198 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری