Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره جشنواره رشته‌های بیلیاردی صبح امروز در شهرستان انزلی افتتاح شد. ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، دومین دوره جشنواره رشته‌های بیلیاردی از امروز (سه شنبه) به میزبانی استان گیلان و در شهرستان انزلی آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه کلیپی از دستاوردهای هشت ساله فدراسیون پخش شد که در مورد افتخارات و قهرمانی‌های ورزشکاران کشورمان در میادین مختلف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس رژه تیم‌های شرکت کننده آغاز شد. با رژه ورزشکاران رسما دومین دوره جشنواره رشته‌های بیلیاردی آغاز شد.

سارنگ بزرگ چنانی، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم میزبانی خوبی از شرکت کنندگان داشته باشیم. برای برگزاری این مسابقات دوستانمان شبانه روز کار کردند و از اعتمادی که هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون به ما داشت تشکر می‌کنم.

هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری مسابقات بهره مندی از پتانسیل موجود برای حضور پر قدرت در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی است. می‌دانیم که موفقیت‌های بین المللی جز با تلاش داخلی محقق نمی‌شود، از همین رو تمام تلاش خود را جهت رونق رقابت‌های داخلی انجام می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: خداراشکر در استان سرسبز گیلان میزبان این مسابقات هستیم و امیدوارم این بار هم سربلند از مسابقات بیرون بیاییم. با توجه به جذابیت‌های این رشته مطمئن هستم ایام خوبی را در پیش دارید.

در مراسم افتتاحیه هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون و مسئولان استان گیلان حضور داشتند.

این مسابقات تا 23 آذر ماه با حضور بیش از 500 ورزشکار در انزلی ادامه خواهد داشت.

رای کمیته انضباطی فدراسیون بیلیارد برای اکرم محمدی صادر شد

انتهای پیام/

R7890/P35350/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بیلیارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیلیارد بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم