Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) از آغاز عملیات خود در مرزهای مشترک میان اراضی اشغالی و لبنان خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات خود را با نام «سپر شمالی» در مرزهای مشترک با لبنان واقع در شمال اراضی اشغالی آغاز کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان در این منطقه تونلهایی را ایجاد کرده و این عملیات با هدف تخریب این تونلها که ممکن است در جنگ های آتی از آن استفاده شود صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی معتقدند که این تونلها تهدیدی برای صهیونیستها به شمار می رود.

سخنگوی ارتش این رژیم نیز اعلام کرد که امروزه حزب الله خطری علیه رژیم صهیونیستی و امنیت آن به شمار می رود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم