Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:42:22 GMT

دستگیری سارق باغ ویلا‌های نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۵۶۴۶

دستگیری سارق باغ ویلا‌های نیشابور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ "محمد رضا عارفخانی جانشین فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سارق باغ ویلا‌ها از سارقان سابقه دار است و تاکنون به ۴ فقره سرقت از از باغ ویلا‌های محدوده شهر اعتراف کرده است.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام// ر.ح

 

سرقت از باغ ویلاهای منطقه ییلاقی نیشابور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: پس از گزارش چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌های محدوده روستا‌های جاده مشهد-کلات، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری خلق آباد قرار گرفت.   سرهنگ محمد چراغ افزود: ماموران کلانتری با یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده، متهم را شناسایی و تحت نظر گرفتند.   وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس و اطمینان از دست داشتن متهم در سرقت از باغ ویلاها، با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.   او گفت: در این عملیات با دستگیری متهم و همدستش، در بازرسی از مخفیگاهشان، یک دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال مسروقه شامل یک دستگاه مینی فرز و کفکش، دو دستگاه دریل، ۲۰ متر سیم سیار، قطعات اوراق شده موتورسیکلت، سه پایه دوربین، یک دستگاه جوش، جارو برقی، قهوه جوش، باند بزرگ، موتور ماشین لباسشویی، پلوپز و همزن کشف کردند.   سرهنگ چراغ افزود: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات موجود به سرقت سه دستگاه موتورسیکلت، چهار فقره سرقت از کارگاه‌های تولیدی و ۱۷ فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌های محدوده جاده کلات اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت