Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  بورس،بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دولت با بحث حذف مالیات بر ارزش افزوده از بیمه موافقت کرده است و پنجشنبه ردیف این بودجه در مجلس قرائت خواهد شد.

وی درباره شرکت هایی بیمه ای که مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی نگرفته اند گفت: بارها به این شرکت ها هشدار داده ایم که که یا به دریافت مجوز اقدام کنند یا فعالیت خود را قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی ابراز کرد:بیمه مرکزی علاقه ای ندارد وارد صندوق های بازنشستگی شود و در سراسر دنیا هم بیمه های خدماتی و صندوق ها با هم ارتباطی ندارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مبنی بر پرداخت حق بیمه کشتی سانچی افزود: پس از اتفاق افتادن این حادثه، ۷۰ درصد بیمه این کشتی پرداخت شده است.

سلیمانی همچنین در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر حذف مالیات بر ارزش افزوده در بیمه گفت: سال گذشته هم خواستار این موضوع شدیم اما در بودجه لحاظ نشد.امسال هم پس از بحث و بررسی های دولت،در لایحه بودجه این مورد را حذف کردیم تا دیگر بیمه  جزو درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به حساب نیاید.اکنون نیز منتظر تصمیم مجلس شورای اسلامی در این باره هستیم.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه مرکزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، وارن بافت، سرمایه‌دار مشهور آمریکایی، اعلام کرد بر این باور است که دولت آمریکا برای تأمین کسری بودجه فزاینده این کشور به جای کاهش هزینه‌های خود به سمت افزایش مالیات‌ها می‌رود.

وی در نشست سالانه سهامداران مؤسسه سرمایه گذاری برکشر هاتاوی در اوماها گفت: من فکر می‌کنم که افزایش مالیات‌ها محتمل است.

بافت تاکید کرد که دولت آمریکا یک روزی تصمیم خواهد گرفت که دیگر نمی‌خواهد کسری بودجه انقدر افزایش یابد چراکه تبعات منفی جدی در پی خواهد داشت. از طرفی آنها ممکن است نخواهند هزینه‌های خود را هم کمتر کنند و در نتیجه تصمیم بگیرند که سهم بیشتری از چیزی که متعلق به ماست را از ما بگیرند و ما مجبوریم آن را بپردازیم.

دفتر بودجه کنگره آمریکا پیش بینی کرده که نسبت کسری بودجه این کشور به تولید ناخالص داخلی از ۵.۵ درصد در سال مالی جاری به ۸.۵ درصد در سال ۲۰۵۴ خواهد رسید.

پیش بینی‌ها نشان می‌دهد در صورتی که قانون کاهش مالیات‌ها در آمریکا، مصوب سال ۲۰۱۷، برای سال جدید هم اجرایی شود شاهد بدتر شدن اوضاع کسری بودجه در این کشور باشیم.

کد خبر 6097011 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان